
Branża kreatywna to ciężki kawałek chleba, którego w dodatku dotkliwie brakuje na sklepowych półkach marketu o nazwie "Rynek Pracy". Nie dość, że do branży przedostają się nieliczni, to jeszcze praca, choć ogromnie satysfakcjonująca, bywa niewdzięczna i zwyczajnie trudna. Sprawę dodatkowo komplikuje fakt, że oczekiwania pojawiających się właśnie na rynku pracy młodych ludzi - tak zwanego pokolenia Zet - nie do końca odpowiadają wymagającym realiom branży. Swoistym wytrychem, pozwalającym młodym marketingowcom zaczerpnąć nieco doświadczenia zawodowego, jest konkurs JustBrief, realizowany przez agencję digital marketingową Performante. O tym, co "Zetki" mogą wnieść do branży kreatywnej, a nad czym jeszcze popracować, opowiedział w rozmowie z INNPoland.pl Adam Borczyński, Head of Creative w Performante.
Jak młodzi zareagowali na zderzenie z tymi realiami?
