Już niedługo w Polsce Uber Black. Będzie można przejechać się luksusową czarną limuzyną

W przyszłym tygodniu w Warszawie startuje nowa usługa Ubera - Uber Black.
W przyszłym tygodniu w Warszawie startuje nowa usługa Ubera - Uber Black. 123rf.com
Pod koniec lutego 2019 r. w Warszawie pojawi się nowa usługa Ubera - Uber Black, czyli wynajem luksusowych samochodów. Wymagający klient będzie mógł zamówić sobie przejazd limuzyną z profesjonalnym kierowcą.


Jakie stawki za Uber Black?
Uber na razie nie zdradza, o ile droższe będą przejazdy za pośrednictwem Uber Black. Niemniej zdecydowanie będą „odpowiednio wyższe” od standardowych usług, jak podaje portal cashless.pl. – Na rynkach, na których Black jest dostępny od wielu lat, ceny przejazdów luksusowymi samochodami są kilkakrotnie wyższe niż w taryfach Select czy X – czytamy.

Klienci, którzy wyrażą ochotę na przejazd limuzyną będą wożeni m.in. takimi samochodami, jak Cadillac CTS i XTS, Volvo S80, Jaguar XF, Infiniti Q50, Mercedes, Lexus, BMW i Audi, Bentley, Rolls-Royce, Tesla, Maybach i Porche. Samochody muszą mieć skórzane fotele i nie mogą być starsze niż z 2012 r.

Rekrutacja kierowców

Z kolei chętni na takie przewozy kierowcy powinni posiadać minimalną średnią ocen 4,8 a także dysponować jednym z wymienionych na specjalnej liście samochodów. Uber zachęca do rekrutacji specjalną promocją - 50 pierwszych osób, które zakwalifikują się do grona świadczących usługę Uber Black i zrealizują 25 przejazdów, otrzyma 350 zł premii.

Ostatnio w INNPoland.pl pisaliśmy o Piotrze Szostaku z „Gazety Wyborczej”, który pracował jako kurier Uber Eats. Jego historia mroziła krew w żyłach - dostawcy przemierzają na rowerach setki kilometrów w deszczu i smogu, za co otrzymują małe pieniądze, jednocześnie często nie dostając żadnej legalnej umowy.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.