Wielka awaria w Virgin Mobile. Problemy z logowaniem i brak usług w całym kraju

Trwa awaria w Virgin Mobile. Użytkownicy z całego kraju mają problem z siecią.
Trwa awaria w Virgin Mobile. Użytkownicy z całego kraju mają problem z siecią. fot. Tomasz Pietrzyk / Agencja Gazeta
Użytkownicy sieci komórkowej Virgin Mobile w całej Polsce mają problem z usługami operatora. W nocy nastąpiła awaria systemów sieci, przez co część usług jest teraz niedostępna. Głównymi problemami klientów operatora są m.in. brak dostępu do internetu, bardzo niską prędkość łącza czy problem z wykonywaniem połączeń głosowych.


Awaria w Virgin Mobile
– Drodzy klienci, w nocy miała miejsce awaria systemów. W związku z tym niedostępne są nasze usługi oraz inforlinia. Jesteśmy w trakcie ich przywracania, co może potrwać dłuższą chwilę. Prosimy o cierpliwość – czytamy na Facebookowym profilu Virgin Mobile Polska.

Początkowo serwis downdetector.pl informował o awarii w sieci Play, jednak okazało się, że usterka występuje wyłącznie w Virgin Mobile, który w dużej mierze korzysta z infrastruktury Play.

– W nawiązaniu do awarii, która miała miejsce dziś w nocy, informujemy, iż w jej wyniku niedostępne są chwilowo usługi Virgin Mobile dla większości naszych klientów. Awaria spowodowana była komunikacji między systemem Virgin Mobile a siecią radiową. W chwili obecnej pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem wszystkich usług – czytamy w przesłanym przez biuro prasowe Virgin Mobile INNPoland.pl komunikacie.

– W wyniku tej sytuacji awarii nie uległa infolinia Virgin Mobile, która pracuje normalnie. Wydłużony czas oczekiwania związany jest z dużą liczbą telefonów od klientów – dodaje biuro prasowe.

Usterka rozwiązana
O godz. 15:00 awaria została usunięta, a wszystkie usługi przywrócone, jak poinformowało biuro prasowe Virgin Mobile.

– W ramach przeprosin Klienci, którzy dotknięci zostali skutkami awarii otrzymają od nas
przeprosinowy prezent. O szczegółach każdy klient zostanie poinformowany SMS-em.
Jednocześnie podjedliśmy dodatkowe działania mające na celu zwiększenie
bezpieczeństwa działania usług – napisała w komunikacie Grażyna Piotrowska – Oliwa, prezeska sieci.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Para Polaków zrobiła biznes... na psich głowach. Sprzedają swoje rzeźby na całym świecie
0 0Stoją w kolejkach, kupują buty i sprzedają je drożej. Na parze zarabiają nawet 5 tys. zł
0 0E-sport w Polsce potrzebuje pracowników. Ale uczelnie nie potrafią ich kształcić
0 0Pływa w syrenim ogonie i uczy tego innych. "Dla syren nie ma górnej granicy wiekowej"
0 0"Piętno głupiej dziewczynki we mnie zostało". Tak po latach czują się ofiary mobbingu