Włocławek wypuścił ketchupy w nietypowych smakach. Wiemy, gdzie można je kupić

Włocławek zrobił ketchup z truskawkami. Jest też opcja z czerwonymi porzeczkami.
Włocławek zrobił ketchup z truskawkami. Jest też opcja z czerwonymi porzeczkami. Fot. Jaroslaw Kubalski / Agencja Gazeta
Fani ostrych smaków raczej nie będą zachwyceni, za to na pewno przypadnie do gustu entuzjastom słodkości. Ketchup o smaku truskawek i czerwonej porzeczki to szalony pomysł Włocławka. Jak donoszą internauci, można go dostać w Lidlu za 3,99 zł.


Jedni klienci się cieszą, a drudzy są załamani. Swoimi emocjami dzielą się w internecie. Natomiast zaskakujący jest fakt, że sam Włocławek nie reklamuje nowych smaków na swojej stronie internetowej.
https://twitter.com/michaljadczak/status/1160165241117970432

Lidl postanowił zastąpić ministra zdrowia
Walka z solą, cukrem i niepotrzebnymi, szkodliwymi dodatkami do żywności to nowy cel Lidla. Firma wzięła się za to na poważnie: obiecuje, że w najbliższych latach ich poziom spadnie do niezbędnego minimum. I już dziś chwali się tym, co osiągnęła. Keczupy, chipsy, płatki śniadaniowe, jogurty – to wszystko jest zdrowsze, niż jeszcze niedawno. Owocowy ketchup też wydaje się częścią tej walki.

Jeszcze żadna firma nie wzięła się aż tak kompleksowo za zdrowie Polaków. Kilka miesięcy temu Lidl wydał wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia zaczął promować nową piramidę żywieniową. Dość rewolucyjną, bo u jej podstawy legł wysiłek fizyczny, a piętro wyżej znalazły się warzywa i owoce. Do tej pory jako podstawę zdrowej diety polecano pieczywo i produkty zbożowe.


Wiadomo, ile pieniędzy zostawiliśmy w Lidlu
Polski oddział Lidla wygenerował w zeszłym roku 5,2 proc. globalnych przychodów firmy. W sklepach tej sieci wydaliśmy 18,3 miliarda złotych – czyli 476 złotych na głowę, łącznie z niemowlakami. Firma w tym roku przebije pułap 700 sklepów.

W polskim Lidlu jest zatrudnionych już 18 tysięcy osób. Obecnie działa 670 sklepów tej sieci, ale ciągle przybywa kolejnych. Polski oddział spółki odpowiada za około 5 proc. globalnych przychodów Lidla, który jest częścią niemieckiej Grupy Schwarz.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
KARIERA 0 0Rzuciła pracę programistki, żeby opiekować się cudzymi kotami. I świetnie na tym wyszła
0 0Słodkie napoje jak papierosy. W tym kraju ich reklamowanie będzie całkowicie zakazane
0 0Zbliża się poniedziałek, a ty nie masz energii? Sprawdź, ile kawy będziesz potrzebował
BIZNES 0 0Jak to wędlina, skoro mięsa nie ma? Mięsożercy narzekają, ale w ten biznes wchodzą potentaci
0 0Potężny zastrzyk finansowy dla polskiej pisarki. Wiemy, ile Tokarczuk zarobi na Noblu
0 0Milion złotych na emeryturę. Wystarczy, że będziesz tyle zarabiać i odkładać co miesiąc 15 proc.
0 0Joker bije rekordy nie tylko w kinach. Ludzie wyszukują bohatera... w filmach dla dorosłych
BIZNES 0 0Mówili im, że zaraz upadną. A one pokazały, że da się w Polsce zarabiać na japońskich książkach
TYLKO U NAS 0 0Ban od Facebooka trwa juz miesiąc, a firma cierpi. Sadowski zdradza, jak to wpływa na Brand24
NAUKA 0 0"Straciliśmy szansę na polskiego noblistę". Kontrowersje wokół prestiżowej nagrody
0 0Groźny atak na klientów polskiego Orange. Uważaj na taką wiadomość
KARIERA 0 0"Nie można nas tak zajeżdżać". Oni wyrobili miliony godzin pracy ponad normę
0 0Na przesyłkach z AliExpress tracimy wielkie pieniądze. Skarbówka rozkłada ręce