Szybka dostawa, promocje, konkursy i unikalne produkty, dostępne tylko w tym sklepie – tak ma działać nowy projekt Huawei w Polsce. Chodzi o sklep internetowy z urządzeniami i akcesoriami chińskiego producenta. Start już 19 września – na początek na wszystkich czeka rabat w wysokości 15 proc. Dla wszystkich i na wszystko.
Huawei zapowiedział otwarcie swojego internetowego sklepu na kilka dni przed premierą flagowego smartfona Mate 30 Pro. Wokół niej krąży sporo plotek i kontrowersji – ciągle nie wiadomo, czy Huawei będzie mógł korzystać ze wszystkich funkcji oferowanych przez Androida.
Huawei w Polsce zdaje się tym nie przejmować i zamierza otworzyć nowy, własny kanał sprzedaży. Design sklepu ma być "skandynawski" i raczej nie chodzi o inspirację sklepami Ikea.
Przedstawiciele firmy twierdzą, że uniknęli po prostu stosowania nadmiernej ilości wyskakujących okienek, powiadomień i tzw. wodotrysków, skupiając się na prostocie. Wizualizacje pokazane dziennikarzom na konferencji, którą odwiedził również ambasador marki, Robert Lewandowski, potwierdzają te założenia.
Co będzie w sklepie Huawei?
Wszystko, co firma oferuje w Polsce. Ale przedstawiciele producenta zapewniają, że będą starali się wprowadzać jak najwięcej nowości. Będą na przykład etui na smartfony, które normalnie nie są dostępne w polskiej dystrybucji. Takich niespodzianek ma być więcej, ale ze szczegółami musimy poczekać do 19 września.
Już niedługo będzie można zarejestrować się w sklepie i zapisać na newsletter. Może to być bardzo opłacalny krok, bo dostaniemy 15 proc. rabatu na pierwsze zakupy.
Przedstawiciele Huawei zapewniają, że zamówienia złożone i opłacone w dzień roboczy do godziny 15 powinny dotrzeć do klienta następnego dnia roboczego. Aha – dostawa jest darmowa, niezależnie od wartości zamówienia. Na zwrot będziemy mieli 15 dni. Na razie zamówienia będą dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej, inne opcje pojawią się jeszcze w tym roku. Płatności obsługuje PayU.
Promocje, przeceny, konkursy w sklepie Huawei
Zarejestrowani użytkownicy będą mogli liczyć na specjalne oferty, promocje a także konkursy. Cały sklep ma być silnie zintegrowany z ekosystemem Huawei. Nie trzeba w nim zakładać nowego konta, jeśli mamy już tzw. Huawei ID. Pozwoli ono nawet na szybkie zalogowanie się za pomocą kodu QR. Ucieszą się z tego fani marki, używający specjalnego forum internetowego dla użytkowników. Na klientów będą też czekać konkursy z nagrodami.
Łukasz Piotrowski, dyrektor e-commerce w polskim oddziale Huawei twierdzi, że oferty będą naprawdę ciekawe, bo jego zespół sporo nagłowił się nad tym, jak wyróżnić się spośród innych sklepów internetowych z elektroniką. Dodaje, że zakupy w oficjalnym sklepie mają być proste – wystarczą 3 kroki, by je zrealizować.
Co ciekawe – sklep będzie funkcjonował pod domeną Huawei.pl. Jeszcze niedawno nie należała ona do marki, firma musiała ją odkupić. Cena nie została ujawniona, ale z pewnością nie była niska.