Reklama.
Dowodem tego ma być ranking najlepiej ocenianych przez Polaków sieci handlowych, przygotowany przez międzynarodową firmę doradczą OC&C Strategy Consultants, w którym Biedronka zaliczyła ostre spadki. W tegorocznej odsłonie portugalska sieć wypadła z pierwszej dziesiątki., zajmując 18. miejsce Jeszcze rok temu plasowała się na 9 pozycji.
Koniec tanich zakupów i sprzedaży z palet
Jak tłumaczą autorzy raportu, przywoływani przez „Gazetę Wyborczą”, dla części klientów Biedronka stała się zbyt luksusowa. Niektórzy Polacy tęsknią za lokowaniem swoich sklepów w prymitywnych blaszakach, sprzedawaniem prosto z palet, a nawet pakowanym w plastikowe pojemniki mięsem.
Jak tłumaczą autorzy raportu, przywoływani przez „Gazetę Wyborczą”, dla części klientów Biedronka stała się zbyt luksusowa. Niektórzy Polacy tęsknią za lokowaniem swoich sklepów w prymitywnych blaszakach, sprzedawaniem prosto z palet, a nawet pakowanym w plastikowe pojemniki mięsem.
Mimo to Biedronka wraz z Lidlem ciągle uchodzą za najtańsze sieci handlowe w oczach wielu. Jak wynika z badań agencji ASM Sales Force Agency, które przywoływaliśmy w INNPoland.pl, w skali zeszłego roku najtańsze okazały się sklepy sieci Auchan. Z kolei według badań wspominanej firmy OC&C Strategy Consultant sieć Biedronka okazała się najtańszą spośród wszystkich sieci spożywczych.