Klienci Banku Millenium od wczoraj mają problemy z zalogowaniem się do serwisu internetowego banku oraz do aplikacji mobilnej. Bank tłumaczy to problemami technicznymi i zapewnia, że pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.
Pierwsze informacje o problemach pojawiły się 25 maja w godzinach wieczornych. Klienci Banku Millenium z całej Polski zgłaszali, że nie są w stanie zalogować się na swoje konta w systemie. Problem dotyczył zarówno logowania przez stronę internetową, jak i przez aplikację mobilną.
Tuż po godzinie 23 bank wydał oświadczenie, w którym czytamy, że "z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej". Równocześnie przedstawiciele banku zapewnili, że pracują nad "jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu".
Choć od tego czasu minęło już wiele godzin, awaria dalej trwa w najlepsze. Jak wskazuje na Twitterze Zaufana Trzecia Strona, IP banku nie podają serwery DNS Google i Cloudfare.
Tymczasem niektórzy klienci zgłaszają na Twitterze problemy z płatnościami zbliżeniowymi NFC. Wysłaliśmy do banku zapytanie o przyczynę awarii oraz spodziewaną datę jej naprawy; po otrzymaniu odpowiedzi zaktualizujemy artykuł.
AKTUALIZACJA (16:42)
Bank Millenium poinformował o końcu awarii:
Problemy z logowaniem, które występowały u części klientów Banku Millennium, zostały już rozwiązane, a pełna funkcjonalność systemu przywrócona. Większość klientów mogła przez cały czas bez problemu korzystać z kanałów elektronicznych. Bardzo przepraszamy za niedogodności wszystkich, których spotkały utrudnienia.