
Spowolnienie gospodarcze w dobie pandemii
Wybuch pandemii koronawirusa sprawił, że na całym świecie zdrowie stało się tematem numer jeden. W krótkim czasie jednak do obaw związanych z samym wirusem dołączył jeszcze niepokój o przyszłość światowej gospodarki. Wiele fabryk i zakładów pracy wstrzymało procesy produkcyjne, handel zagraniczny utrudniają obostrzenia związane z ruchem granicznym. W sytuacji bardzo niejednoznacznych prognoz dotyczących rozwoju pandemii, a także w obliczu nieuniknionej już recesji wiele osób skupia się na zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, ograniczając wydatki w takich sferach jak np. rozrywka czy przyjemności.Mobilność gospodarcza w dobie pandemii a kupony rabatowe
Portal Once Coupon A Time w swojej zakładce InShopping opublikował ostatnio artykuł poświęcony rządowemu programowi rozdawania kuponów w Chinach. Rząd chiński we współpracy z lokalnymi samorządami i prywatnymi firmami w ramach specjalnego programu pomocowego co tydzień rozdaje indywidualne kupony rabatowe, które można wykorzystać na gastronomię, zakupy, podróże, a także kulturę i rozrywkę.Japoński program kuponowy 2015
Choć pomysł Chin na ratowanie gospodarki może wydawać się zaskakujący, nie jest to – jak już na początku wspomnieliśmy – pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie. W 2015 r. Japonia postanowiła walczyć ze spowolnieniem gospodarczym właśnie za pomocą kuponów zniżkowych.O czym mówi nam przykład Japonii?
Nie ulega wątpliwości, że wychodzenie z recesji związanej z pandemią koronawirusa potrwa jeszcze długo. W USA i Europie rośnie odsetek ludzi ubiegających się o różnego rodzaju zasiłki z tytułu utraty pracy bądź dochodów z prowadzonych przedsiębiorstw.Artykuł powstał we współpracy z firmą oncecouponatime.com