
John Romero to kultowa postać branży gier. Jest ojcem takich tytułów jak Doom, Wolfenstein 3D czy Quake. W rozmowie z nami przybliża historię swojej prababci, wyjaśnia wyższość graczy PC nad konsolowcami i zdradza, które polskie gry podobały mu się najbardziej. John Romero wystąpi 23 września na konferencji Infoshare 2020 Online.
Zdecydowanie Doom. Wydaje mi się, że wpłynął na przyszłość wszystkich strzelanek. Praktycznie wszystkie pochodzą z niego. Bazował na Wolfensteinie 3D, ale dodał tak dużo do gatunku, że jest grą, która naprawdę unowocześniła strzelanki z najwcześniejszych dni takie jak: Wolfenstein 3D, Spear of Destiny, Hovertank, Catacomb.
Każdy na to uważa. Kiedy zaczynasz robić grę, wiesz kim są twoi odbiorcy pod względem demograficznym. Rozważasz dla jakiej grupy wiekowej tworzysz czy dla jakiego rodzaju graczy. Czasem to nie jest kwestia wieku, a na przykład graczy, którzy lubią tego typu rozgrywkę. To są nasi odbiorcy. Zrobimy grę, która spodoba się tym ludziom.
Infoshare 2020 Online - wirtualny festiwal społeczności napędzanej technologią! Najnowsze trendy technologiczne, startupy, innowacje, wyzwania biznesu w czasach pandemii. To wszystko podczas Infoshare 2020. Największa konferencja technologiczna w Europie Środkowo-Wschodniej w formacie online, transmitowanym na cały świat z Gdańska potrwa 6 dni i odbędzie się w dniach 23-25 i 28-30 września. Na uczestników czeka aż 9 scen tematycznych z prelekcjami na żywo i niespotykane dotąd możliwości networkingu. Kup bilet już dziś!
