
Do tej pory na stronie internetowej Pepco można było co najwyżej obejrzeć produkty, dodać je do ulubionych i sprawdzić, w którym sklepie można je kupić. To jednak ma się zmienić. Sieć marketów przemysłowo-odzieżowych stoi u progu cyfrowej rewolucji.
E-commerce
Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco Europe powiedział w rozmowie z wiadomościamihandlowymi.pl, że spółka pracuje nad aplikacją rozwiązań e-commerce.Na e-commerce zarabiają wszyscy poza firmami handlowymi, a my chcemy stworzyć taki model, w którym będziemy na e-sprzedaży zarabiać. Nie chodzi tylko o to, żeby zaistnieć w internecie, ale by miało to rzeczywisty sens biznesowy. Prowadzimy w ostatnich miesiącach intensywne badania nad możliwościami budowy projektu sprzedaży w internecie, bo zdajemy sobie sprawę ze zmian jakie zachodzą w zachowaniach klientów, a także rosnącego znaczenia cyfryzacji.
