Kupujesz w Biedronce i myślisz, że to najtańszy wybór? Jesteś w błędzie. Z analizy wykonanej przez spółkę ASM Sales Force Agency wynika, że ceny podstawowych artykułów nie były tam najtańsze w ubiegłym miesiącu. Popularny dyskont wyprzedzają dwie inne marki.
Ze styczniowej analizy firmy ASM Sales Force Agency wynika, że najtańsze zakupy w styczniu mogliśmy zrobić w sklepach sieci Auchan. To już kolejny raz, kiedy ta sieć uplasowała się na pierwszym miejscu.
To oznacza, że Auchan zaoferował koszyk zakupowy za najniższą cenę. Na taki koszyk składają się produkty z podstawowych kategorii, takich jak mięso i wędliny, nabiał słodycze, alkohole, napoje, chemia domowa oraz kosmetyki.
Za zakupy w sklepach tej sieci należało zapłacić 206,35 zł. Na kolejnych miejscach znalazło się m.in. Makro (212,83 zł), dopiero później Biedronka (215,59 zł), Kaufland (219,36 zł) oraz Carrefour (222,80 zł). Najdroższa z uwzględnionych w rankingu firmy sieci (nie licząc sklepów internetowych) okazała się sieć Selgros (249,46 zł).
Dla lubiących tanie zakupy mamy jeszcze inną wiadomość. Pepco, uwielbiany przez Polaków sklep, który oferuje asortyment odzieżowo-przemysłowy w niewygórowanych cenach, ze względu na zmieniające się trendy na rynku, spowodowane głównie przez pandemię, zamierza rozpocząć sprzedaż online.