Reklama.

BillTech

UPC Biznes to nie tylko dostawca internetu dla firm. Jego celem jest inspirowanie do wykorzystywania nowatorskich rozwiązań i osiągania swoich celów biznesowych dzięki obecności w sieci. UPC Biznes chce pomagać firmom osiągnąć sukces dzięki cyfryzacji.
– Wspieramy przedsiębiorców, oferując im nie tylko dostęp szerokiego wachlarza cyfrowych usług, ale także pomagając im uwolnić potencjał rozwiązań online dla rozwoju ich firm – mówi Ildiko Bodon, VP B2B w UPC Polska.
Operator promuje najbardziej innowacyjne rozwiązania i zachęca do odważnego sięgania po nie. To między innymi poprzez konkurs Think Big by UPC Biznes.
Think Big to wieloletni program dla przedsiębiorców tworzących i rozwijających się w oparciu o nowe technologie oraz innowatorów społecznych. W 7 edycji poszukiwani byli przedsiębiorcy oferujący rozwiązania pomagające małym i średnim firmom w rozwijaniu biznesu w obszarze online, szczególnie w obliczu wyzwań związanych z pandemią COVID-19.
Konkurs był podzielony na trzy kategorie, w tym Think Digital. Zwycięzcami w tej konkurencji zostali Jędrzej Małolepszy, Bartosz Petryński i Michał Kaciuba ze startupu BillTech. Zwycięska trójka stworzyła platformę dostarczająca bankom i fintechom technologię, która agreguje dane o fakturach od ponad 1,200 dostawców usług cyklicznych dla klientów indywidualnych (telefon, energia, Internet, TV itp.).
Ildiko Bodon
VP B2B w UPC Polska

Program Think Big to jeden z elementów wsparcia jakie oferujemy dla innowacyjnych przedsiębiorców, dlatego cieszy nas sukces BillTech i wierzymy, że może być on inspiracją dla innych firm. Bez względu na to, czy są bardzo zaawansowane technologicznie, czy dopiero rozpoczynają swoją przygodę w cyfrowym świecie.

BillTech w 30 sekund pozwala zebrać wszystkie rachunki w jednym miejscu i opłacać je jednym kliknięciem. A dla masowych wystawców faktur dostarcza rozwiązanie pozwalające na dystrybucję faktur bezpośrednio do wskazanej przez abonenta aplikacji.
Jędrzej, Bartosz i Michał, w rozmowie z Natalią Gorzelnik, opowiadają o tym jak rozwijała się ich firma. Wspólnie zastanowią się również, czy w dzisiejszych czasach działalność, która nie jest w sieci, ma szansę na odniesienie sukcesu.

O UPC Biznes

UPC Biznes oferuje kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dla małych, średnich i dużych firm, w tym firm wielooddziałowych, jak również kompleksowe usługi dla hoteli.
– Chcemy być partnerem dla firm w ich rozwoju i drodze do sukcesu. Dlatego nie tylko wspieramy przedsiębiorców i instytucje, dostarczając im niezbędne cyfrowe narzędzia, lecz także pomagamy w jeszcze lepszym wykorzystaniu możliwości i potencjału, jaki oferuje cyfrowy świat i niezwykle szybko rozwijające się nowe technologie – przekonuje Ildiko Bodon.
Poza dostępem do szybkiego internetu i innych dedykowanych usług, każdy klient otrzymuje w ramach opłaty abonamentowej obsługę klientów biznesowych oraz dostęp do materiałów o e-commerce, m.in. pomagających rozwinąć działalność w sieci.

Artykuł powstał we współpracy z UPC.