"Przepraszamy, niektóre funkcje systemu mogą być w tej chwili niedostępne” - to komunikat, jaki otrzymują klienci ING, którzy chcą skorzystać ze swojego konta. Część z nich nie może się na nie nawet zalogować. W ING Banku Śląskim trwa duża awaria systemu bankowości internetowej.
Problemy z bankowością elektronicznąING Banku Śląskiego rozpoczęły się tuż przed południem. Jak wynika z danych serwisu Downdetector, najwięcej klientów zgłasza problemy z zalogowaniem się.
Dodatkowo, mogą być też problemy z płaceniem za pomocą Blika. Informacje o utrudnieniach napływają praktycznie z całej Polski.
Bank odniósł się do awarii na swoim profilu na Facebooku.
"Obecnie występują trudności z działaniem systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business. Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione."
Jak zapewniono, bank pracuje nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do systemu oraz aplikacji mobilnej. ING przeprosiło również za utrudnienia.
Nie wiadomo jednak, kiedy dokładnie można spodziewać się usunięcia awarii.
Częste awarie w ING
Część klientów banku narzeka, że awarie systemu bankowości internetowej pojawiają się zbyt regularnie.
"Co się dzieje? Czekam na przelew i znów AWARIA. Coś za często są te awarie w ING, ciekawe czy za opóźnienie w opłacie rachunków bank ING będzie ponosić konsekwencje?!" - denerwuje się jeden z internautów.
"Co nam po waszym przepraszam, skoro historia się powtarza dość często?" - wtóruje inna.
Nie brakuje też jednak klientów, którzy bronią banku.
Ostatni raz o awarii w ING banku pisaliśmy w InnPoland we wrześniu.