
Reklama.
Subskrypcja Twitter Blue
Twitter właśnie ogłosił start testów dobrowolnej subskrypcji Twitter Blue, która odda w ręce płatnych użytkowników dodatkowe funkcjonalności i opcje dostosowywania aplikacji. System jest obecnie testowany w Australii i Kanadzie, a już niedługo może zawitać do USA – pisze agencja Reutera.Jedną z zachęt do zapisania się na subskrypcję ma być znacznie zwiększona możliwość dostosowania aplikacji do swoich upodobań, m.in. przez wybór kolorystyki aplikacji. Największą zmianą jest możliwość edycji opublikowanych wiadomości – to funkcja, o którą użytkownicy serwisu dopytywali się praktycznie od jego założenia.
Teraz jeśli np. zobaczymy błąd ortograficzny po kliknięciu "wyślij" możemy jedynie skasować całą wiadomość i napisać ją od nowa. Z Twitter Blue pojawi się opcja "cofnij" (ang. undo), dzięki której przez 30 sekund od publikacji wpisu możemy go wycofać i poprawić.
Kolejną nowością jest "tryb czytania", który ma uprzyjemnić przeglądanie długich łańcuszków wiadomości czy wątków z burzliwą dyskusją. Następnym udogodnieniem jest możliwość lepszej organizacji zapisanych tweetów w foldery z zakładkami. Ułatwi to ich późniejsze wyszukanie.
Obecna cena to 3,49 dolarów kanadyjskich i 4,49 dolarów australijskich. Opis aplikacji w Apple App Store sugeruje zaś, że cena Twitter Blue będzie wynosić 2,99 USD, czyli ok 11 złotych.
Czytaj także:Twitter kupił Scrolla
Jak pisaliśmy w INNPoland.pl, Twitter zaręcza, że chce walczyć o lepszą przyszłość dziennikarstwa i komfort czytelników. Amerykański gigant social-mediowy przejął usługę Scroll. Zamierza dzięki temu ułatwić przeglądanie treści bez męczących reklam i zadbać o to, by ich twórcy otrzymywali odpowiednie wynagrodzenie.Scroll jest firmą, która w zamian za miesięczną subskrypcję w wysokości 5 dolarów, umożliwia przeglądanie najważniejszych stron newsowych bez konieczności oglądania reklam. Usługa nie polega jednak na dosłownym ich blokowaniu. Zamiast tego przesyła część opłaty abonamentowej do witryn uczestniczących w programie.
– Scroll będzie częścią nadchodzącej oferty subskrypcji. Jako subskrybent Twittera uzyskasz dostęp do funkcji premium, w których możesz łatwo czytać artykuły ze swojego ulubionego serwisu informacyjnego lub biuletynu pisarza z Revue, a część pieniędzy z subskrypcji będzie trafiać do wydawców i pisarzy tworzących treść – przekazuje Mike Park, VP of Product w Twitterze.
Czytaj także:Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej INNPoland.pl