Pierwszy wirtualny showroom firmy Haier. Producent AGD prezentuje cyfrowy dom przyszłości
Haier
17 listopada 2021, 12:25·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 17 listopada 2021, 12:25
Firma Haier, która jest światowym liderem w branży AGD, prezentuje pierwszy cyfrowy dom przyszłości, w którym odwiedzający mogą swobodnie poruszać się i wchodzić w interakcje. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości użytkownicy będą mieli możliwość wizualizacji produktów w swoim domu tak, jakby były one fizycznie obecne.
Reklama.
Haier, będąca numer 1 w segmencie sprzętu AGD na świecie, otwiera we wszystkich krajach Europy pierwszy wirtualny showroom, przełamując barierę tradycyjnych narzędzi fotograficznych dzięki niepowtarzalnym i wciągającym cyfrowym możliwościom w czasie rzeczywistym.
Dzięki wirtualnemu showroomowi Haier, odwiedzający będą mieli możliwość – przy użyciu swojego komputera, smartfona lub tabletu – swobodnego poruszania się w dwóch odrębnych, trójwymiarowych środowiskach, w których będą mogli poznać najnowsze produkty producenta.
Za pomocą jednego kliknięcia użytkownik zanurzy się w pełni zintegrowanym i dostosowanym do potrzeb „domu przyszłości”. Dzięki opublikowanym tam filmom, wirtualnym katalogom czy ulotkom pozna piekarniki, lodówki, chłodziarki do wina i pralki Haier, przedstawione w najwyższej rozdzielczości, co umożliwi dostrzeżenie każdego szczegółu mebli czy tekstury.
Po kliknięciu w pulsującą ikonę przy dostępnym w wirtualnym showroomie produkcie wyświetlą się wszystkie informacje i szczegóły techniczne, wraz z możliwością – dzięki rozszerzonej rzeczywistości – przenoszenia produktów do środowiska domowego, zachowując ich kolory, cechy i wymiary.
W ten sposób użytkownicy będą mieli możliwość wizualizacji urządzeń w różnych przestrzeniach, wraz z możliwością zmiany produktów na inne urządzenia dostępne w systemie i automatycznego wyświetlania ich w wirtualnym showroomie.
– Otwarcie naszego wirtualnego showroomu to kolejny krok marki Haier w kierunku oferty, która jest coraz lepiej dopasowana do potrzeb, zaawansowana technologicznie i charakteryzuje się wzornictwem premium" - powiedział Arnaud Guillot, Brands Director of Haier Europe. "Misją Haier jest oferowanie naszym konsumentom najwyższej jakości, unikalnych doświadczeń i jesteśmy przekonani, że ta interaktywna i wciągająca podróż do naszego ekosystemu spełni ich oczekiwania – dodał.
Do zbudowania architektury user experience firma Haier wykorzystała platformę chmurową Neosperience Reality Plus, która dzięki technologiom WebGL i gITF nie wymaga od użytkownika końcowego instalacji żadnej aplikacji i pozwala na powielanie szczegółów, kształtów, kolorów i materiałów bez uszczerbku na szybkości sterowania.