
Reklama.
CEEK – platforma rozrywkowa opracowana przez Next Galaxy Corp, która łączy w wirtualnym świecie twórców treści cyfrowych bezpośrednio z odbiorcami, zaprezentowała na Twitterze koncept wirtualnego sklepu H&M w Metaverse. O projekcie od razu zrobiło się głośno: współpraca popularnej sieci z największym medium społecznościowym przy jego nowym, ambitnym projekcie to wszak ogromny i ważny news. Tyle tylko, że żadnego newsa nie było.
Wirtualny H&M? Na razie nie
Okazuje się jednak, że sklep wcale nie został uruchomiony. Zaprzeczył temu rzecznik H&M-u. – Chcielibyśmy potwierdzić, że H&M nie otwiera w tej chwili sklepu w Metaverse. Nie współpracujemy również z CEEK – powiedział rzecznik H&M cytowany przez portal nowymarketing.pl.CEEK poinformował natomiast, że prowadzi rozmowy ze szwedzkim koncernem odzieżowym, aby wprowadzić koncept w życie. "Jak wspomniano we wcześniejszym poście poniżej, sklep H&M w Ceek Metaverse był tylko konceptem przedstawionym spółce, a nie prawdziwym sklepem wirtualnym. Prowadzimy rozmowy z pracownikami H&M, aby to urzeczywistnić" – czytamy na Twitterze.
Czym jest metaverse?
Jak pisaliśmy w INNPoland.pl, wcale nie jest łatwo dokładnie określić czym tak właściwie jest Metaverse.Zapowiedzi nowej epoka "połączonych wirtualnych doświadczeń z wykorzystaniem technologii takich jak wirtualna i rozszerzona rzeczywistość" to obietnica Facebooka, który zamierza zbudować… no właśnie, co?
Czytaj także: – Metaverse, zwany Web 3.0, będzie 360-stopniowym, trójwymiarowym, ucieleśnionym internetem, gdzie będziemy mogli poruszać się z przestrzeni w przestrzeń z łatwością przeklikania się z jednej strony internetowej na drugą – tak o przyszłości internetu w trakcie InfoShare 2021 mówiła nam futurystka i pisarka Amelia Kalman.
Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej INNPoland.pl