Do wiekopomnych wniosków doszli ostatnio naukowcy z USA: granie w wymagające energicznych ruchów gry VR pozwala spalić nawet trzy razy więcej energii niż... seks.
Ten serial to prawdziwa perełka. Screenland pokazuje twórców gier, doświadczeń VR i innych niesamowitych projektów na styku świata cyfrowego i prawdziwego. Warto poznać barwnych bohaterów wszystkich kilkunastu historii, nie tylko tych z odcinka o inwestycji autora “Gry o tron”.
U podstaw ludzkiej natury leży zadawanie pytań o wszechświat. Zastanawiamy się, czy oprócz nas w kosmosie jest coś jeszcze, wyobrażamy sobie, jak wygląda przestrzeń kosmiczna, marzymy o podróżach na Księżyc. Ta wrodzona ciekawość, a także fascynacja nauką i sztuką sprawiły, że Eliza McNitt, amerykańska reżyserka, tworzy dziś filmy VR o przestrzeni kosmicznej.
Na Kickstarterze ufundowano domowy symulator ruchu do zastosowania z goglami wirtualnej rzeczywistości. Współpracuje z rozmaitymi symulatorami, więc można się dzięki niemu poczuć na przykład jak na kolejce górskiej albo w samochodzie wyścigowym. Ten ciekawy projekt powstał na Węgrzech.
Na Kickstarterze ufundowano domowy symulator ruchu do zastosowania z goglami wirtualnej rzeczywistości. Współpracuje z rozmaitymi symulatorami, więc można się dzięki niemu poczuć na przykład jak na kolejce górskiej albo w samochodzie wyścigowym. Ten ciekawy projekt powstał na Węgrzech.
RiftCat to młoda firma ze wschodniej Polski, która już trzęsie rynkiem wirtualnej rzeczywistości. Ich technologia Vridge okazała się przełomowa dla setek tysięcy graczy komputerowych z całego świata. Mimo to w Polsce są ciągle słabo znani.
Gra „Duck Hunt” została wydana na konsoli NES w 1985 r. Kiedy w naszym kraju pojawił się Pegasus, robiła w Polsce prawdziwą furorę.
Mark Zuckerberg lubi pokazywać się od czasu do czasu z którymś z modnych, przyszłościowych wynalazków. Jednak rzadko przyznaje, by jego biznesowe imperium chciało rzeczywiście zająć się produkcją hardware. Najwyraźniej, to jednak wyłącznie zapobiegawcza powściągliwość. W ostatni czwartek firma złożyła wniosek patentowy, który pokazuje, jakie pomysły kołaczą się jej twórcy w głowie.
Pamiętacie kawiarenki internetowe? Bogumił Jankiewicz, jeden z założycieli sieci gastronomicznej Bobby Burger, chce otworzyć 60 nowych, ale dla fanów wirtualnej rzeczywistości.
Pijani kierowcy – zagrożenie zarówno dla siebie, jak i dla nas. W zeszłym roku w Polsce złapano prawie 130 tysięcy osób, której jechały na podwójnym gazie. I choć to mniej niż w 2014 roku, ta liczba może być powodem do niepokoju. Aby uświadomić ludziom, jak niebezpieczna jest jazda po pijanemu, brytyjska firma Diageo wypuściła nakręcony w technologii 360 film. Dzięki niemu możemy przekonać się, jakie niebezpieczeństwo powoduje nietrzeźwość na drodze.
Przyszło nam żyć w ciekawych czasach. Wirtualna rzeczywistość przestaje dotyczyć tylko gogli i naszego zmysłu wzroku. Francuska firma Buzzman stworzyła na potrzeby jednej z gier specjalną maskę, która emituje... pierdy.
przestaje być tylko zabawą dla uczniów. Polska firma postanowiła wykorzystać aplikację jako narzędzie do rekrutacji nowych pracowników. Odzew przeszedł ich najśmielsze oczekiwania. Wnętrza 3D działa w Trójmieście, Krakowie i Warszawie. Oferuje usługi z zakresu mapowania wnętrz...
Przede wszystkim, na rynek trafiły flagowe urządzenia dwóch z pośród najważniejszych producentów wyświetlaczy VR – Oculus Rift oraz HTC Vive. Systemy te po raz pierwszy oferują użytkownikom jakość obrazu na poziomie pozwalającym większości użytkowników zapomnieć o pikselach, a udoskonalony tracking pozycji niemal wyeliminował dolegliwości związane z dłuższym przebywaniem w wirtualnej rzeczywistości.
Do wiekopomnych wniosków doszli ostatnio naukowcy z USA: granie w wymagające energicznych ruchów gry VR pozwala spalić nawet trzy razy więcej energii niż... seks.
Ten serial to prawdziwa perełka. Screenland pokazuje twórców gier, doświadczeń VR i innych niesamowitych projektów na styku świata cyfrowego i prawdziwego. Warto poznać barwnych bohaterów wszystkich kilkunastu historii, nie tylko tych z odcinka o inwestycji autora “Gry o tron”.
U podstaw ludzkiej natury leży zadawanie pytań o wszechświat. Zastanawiamy się, czy oprócz nas w kosmosie jest coś jeszcze, wyobrażamy sobie, jak wygląda przestrzeń kosmiczna, marzymy o podróżach na Księżyc. Ta wrodzona ciekawość, a także fascynacja nauką i sztuką sprawiły, że Eliza McNitt, amerykańska reżyserka, tworzy dziś filmy VR o przestrzeni kosmicznej.
Na Kickstarterze ufundowano domowy symulator ruchu do zastosowania z goglami wirtualnej rzeczywistości. Współpracuje z rozmaitymi symulatorami, więc można się dzięki niemu poczuć na przykład jak na kolejce górskiej albo w samochodzie wyścigowym. Ten ciekawy projekt powstał na Węgrzech.
RiftCat to młoda firma ze wschodniej Polski, która już trzęsie rynkiem wirtualnej rzeczywistości. Ich technologia Vridge okazała się przełomowa dla setek tysięcy graczy komputerowych z całego świata. Mimo to w Polsce są ciągle słabo znani.