Najważniejsze filary skutecznej sprzedaży. 6 edycja National Sales Congress już za nami
Dawid Wojtowicz
15 kwietnia 2022, 09:05·3 minuty czytania
Publikacja artykułu: 15 kwietnia 2022, 09:05
Rozbudowana sekcja wykładów, mnóstwo case studies, networking biznesowy, dziesiątki doświadczonych ekspertów sprzedaży i zarządzania oraz setki szukających inspiracji uczestników. Za nami już VI edycja National Sales Congress, jednego z najważniejszych wydarzeń dedykowanych sektorowi handlowemu w Polsce: sprzedawcom, managerom, dyrektorom oraz właścicielom firm, zwłaszcza z sektora MŚP.
Reklama.
Reklama.
Tegoroczna odsłona kongresu NSC, która odbyła się 7 kwietnia 2022 r. w Centrum Konferencyjnym Polin w Warszawie, została zorganizowana pod hasłem "Mistrzowskie Strategie Sprzedaży". Po rejestracji uczestników wydarzenie dla branży sales rozpoczęło się o 09:30. Kongres otworzyła przemowa Szymona Wujewskiego, właściciela Agencji Konferansjerskiej Enjoy i konferansjera z wieloletnim doświadczeniem scenicznym.
Program kongresu został podzielony na dwie sceny, na których równocześnie odbywały się prelekcje zaproszonych specjalistów. Prowadzona przez Szymona Wujewskiego scena sprzedaży była dostępna dla posiadaczy wszystkich biletów, natomiast wstęp na scenę zarządzania mieli tylko uczestnicy z wykupionymi biletami VIP.
Obie konferencje poprzedziło wystąpienie psychologa Jacka Walkiewicza. W prezentacji pt. "Pełna moc w sprzedaży" jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców omówił, jak połączyć budowanie relacji z wywieraniem wpływu, nakreślił psychologię klienta, a także scharakteryzował motywację w sprzedaży (co ją wzmacnia, a co osłabia). Przedstawił też techniki sprzedaży do zapanowania nad stresem własnym i klienta.
W ramach kongresu sprzedażowego Jerzy Zientkowski, doradca zarządu w Setapp i mówca profesjonalny, przybliżył nowoczesny storytelling w sprzedaży. Nikolay Kirov, trener w zakresie negocjacji i budowania relacji w biznesie, opowiedział o efekcie zakotwiczenia w sprzedaży. Tomasz Grzelak, doradca ds. obsługi klienta ARIA i psycholog, przedstawił sposoby na budowanie skutecznej argumentacji sprzedażowej.
Tomasz Zagdan, założyciel win-loss.pl i konsultant sprzedaży B2B, wyjaśnił, dlaczego model handlowca "człowiek orkiestra" działa coraz gorzej i czym powinno się go zastąpić. Joanna Wazowicz, partner zarządzający 4Sales i trenerka biznesu, skupiła się na tym, co jest pomiędzy motywacją a nawykiem. Podróżnik i dziennikarz Tomasz Michniewicz podpowiedział, co robić w obliczu przerastającego nas wyzwania.
Kongres zarządzania rozpoczął się prelekcją, którą poprowadziła Kaja Prystupa-Rządca, trenerka, coach oraz konsultantka w Kirov&Partners. Przedstawiła ona uczestnikom konferencji, jak zarządzać energią rozproszonych zespołów sprzedażowych. Michał Bukowski, konsultant biznesowy w Sandler Training Polska, skupił się natomiast na skutecznych strategiach managerskich czasów przełomu.
Mirosław Gajdek, dyrektor Makroregionu Północny-Wschód UNIQA Insurance Group AG, omówił budowanie skutecznych zespołów sprzedaży na przykładzie historii opartych na case studies. Maciej Misztak, jeden z dyrektorów japońskiej grupy Rohto Pharmaceuticals, wskazał, jak zrozumieć partnera biznesowego z innego kręgu kulturowego. Krzysztof Bazyl, talent management mentor, zarysował nową erę zarządzania zespołem.
W przerwach wydarzenia odbywały się spotkania networkingu biznesowego w wydzielonej części centrum konferencyjnego. Moderował je zespół doświadczonych praktyków z Biznes Klub Polska. Specjaliści, managerowie i dyrektorzy sprzedaży oraz właściciele firm z biletami Gold i VIP mogli nawiązać i pogłębić biznesowe relacje. Mogli też zapoznać się z ofertą wystawców świadczących usługi dla działów sprzedaży.
National Sales Congress uchodzi za innowacyjny kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży. Pierwsza edycja wydarzenia, proponującego uczestnikom wysoce merytoryczne wystąpienia uznanych praktyków oraz duży zastrzyk motywacji od wybitnych mówców, odbyła się w 2018 roku. Organizatorem eventu jest IC EVENTS.