National Sales Congress to jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych sektorowi handlowemu w Polsce. VI edycja kongresu odbyła się 7 kwietnia 2022 r. w Centrum Konferencyjnym Polin w Warszawie pod hasłem "Mistrzowskie Strategie Sprzedaży"
National Sales Congress to jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych sektorowi handlowemu w Polsce. VI edycja kongresu odbyła się 7 kwietnia 2022 r. w Centrum Konferencyjnym Polin w Warszawie pod hasłem "Mistrzowskie Strategie Sprzedaży" Materiały prasowe / National Sales Congress (NSC)

Rozbudowana sekcja wykładów, mnóstwo case studies, networking biznesowy, dziesiątki doświadczonych ekspertów sprzedaży i zarządzania oraz setki szukających inspiracji uczestników. Za nami już VI edycja National Sales Congress, jednego z najważniejszych wydarzeń dedykowanych sektorowi handlowemu w Polsce: sprzedawcom, managerom, dyrektorom oraz właścicielom firm, zwłaszcza z sektora MŚP.

REKLAMA

Tegoroczna odsłona kongresu NSC, która odbyła się 7 kwietnia 2022 r. w Centrum Konferencyjnym Polin w Warszawie, została zorganizowana pod hasłem "Mistrzowskie Strategie Sprzedaży". Po rejestracji uczestników wydarzenie dla branży sales rozpoczęło się o 09:30. Kongres otworzyła przemowa Szymona Wujewskiego, właściciela Agencji Konferansjerskiej Enjoy i konferansjera z wieloletnim doświadczeniem scenicznym.

logo
Program kongresu NSC został podzielony na dwie sceny, na których równocześnie odbywały się prelekcje zaproszonych specjalistów. Materiały prasowe / National Sales Congress (NSC)

Program kongresu został podzielony na dwie sceny, na których równocześnie odbywały się prelekcje zaproszonych specjalistów. Prowadzona przez Szymona Wujewskiego scena sprzedaży była dostępna dla posiadaczy wszystkich biletów, natomiast wstęp na scenę zarządzania mieli tylko uczestnicy z wykupionymi biletami VIP.

Obie konferencje poprzedziło wystąpienie psychologa Jacka Walkiewicza. W prezentacji pt. "Pełna moc w sprzedaży" jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców omówił, jak połączyć budowanie relacji z wywieraniem wpływu, nakreślił psychologię klienta, a także scharakteryzował motywację w sprzedaży (co ją wzmacnia, a co osłabia). Przedstawił też techniki sprzedaży do zapanowania nad stresem własnym i klienta.

logo
Kongres NSC był dedykowany sprzedawcom, managerom, dyrektorom oraz właścicielom firm, zwłaszcza z sektora MŚP Materiały prasowe / National Sales Congress (NSC)

W ramach kongresu sprzedażowego Jerzy Zientkowski, doradca zarządu w Setapp i mówca profesjonalny, przybliżył nowoczesny storytelling w sprzedaży. Nikolay Kirov, trener w zakresie negocjacji i budowania relacji w biznesie, opowiedział o efekcie zakotwiczenia w sprzedaży. Tomasz Grzelak, doradca ds. obsługi klienta ARIA i psycholog, przedstawił sposoby na budowanie skutecznej argumentacji sprzedażowej.

Tomasz Zagdan, założyciel win-loss.pl i konsultant sprzedaży B2B, wyjaśnił, dlaczego model handlowca "człowiek orkiestra" działa coraz gorzej i czym powinno się go zastąpić. Joanna Wazowicz, partner zarządzający 4Sales i trenerka biznesu, skupiła się na tym, co jest pomiędzy motywacją a nawykiem. Podróżnik i dziennikarz Tomasz Michniewicz podpowiedział, co robić w obliczu przerastającego nas wyzwania.

logo
Jeden z prelegentów tegorocznego NSC – Tomasz Michniewicz, podróżnik, organizator wypraw, dziennikarz radiowy i telewizyjny, autor książek reporterskich, trener i autor szkoleń, jeden z najwyżej cenionych mówców motywacyjnych w Polsce Materiały prasowe / National Sales Congress (NSC)

Kongres zarządzania rozpoczął się prelekcją, którą poprowadziła Kaja Prystupa-Rządca, trenerka, coach oraz konsultantka w Kirov&Partners. Przedstawiła ona uczestnikom konferencji, jak zarządzać energią rozproszonych zespołów sprzedażowych. Michał Bukowski, konsultant biznesowy w Sandler Training Polska, skupił się natomiast na skutecznych strategiach managerskich czasów przełomu.

Mirosław Gajdek, dyrektor Makroregionu Północny-Wschód UNIQA Insurance Group AG, omówił budowanie skutecznych zespołów sprzedaży na przykładzie historii opartych na case studies. Maciej Misztak, jeden z dyrektorów japońskiej grupy Rohto Pharmaceuticals, wskazał, jak zrozumieć partnera biznesowego z innego kręgu kulturowego. Krzysztof Bazyl, talent management mentor, zarysował nową erę zarządzania zespołem.

logo
W przerwach wydarzenia odbywały się spotkania networkingu biznesowego, w czasie którego specjaliści, managerowie i dyrektorzy sprzedaży oraz właściciele firm mogli nawiązać i pogłębić biznesowe relacje Materiały prasowe / National Sales Congress (NSC)

W przerwach wydarzenia odbywały się spotkania networkingu biznesowego w wydzielonej części centrum konferencyjnego. Moderował je zespół doświadczonych praktyków z Biznes Klub Polska. Specjaliści, managerowie i dyrektorzy sprzedaży oraz właściciele firm z biletami Gold i VIP mogli nawiązać i pogłębić biznesowe relacje. Mogli też zapoznać się z ofertą wystawców świadczących usługi dla działów sprzedaży.

logo
Uczestnicy kongresu NSC mogli też zapoznać się z ofertą wystawców świadczących usługi dla działów sprzedaży. Materiały prasowe / National Sales Congress (NSC)

National Sales Congress uchodzi za innowacyjny kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży. Pierwsza edycja wydarzenia, proponującego uczestnikom wysoce merytoryczne wystąpienia uznanych praktyków oraz duży zastrzyk motywacji od wybitnych mówców, odbyła się w 2018 roku. Organizatorem eventu jest IC EVENTS.

Artykuł powstał we współpracy z NSC