Celem nagrody przyznawanej przez Kantar Polska jest wyróżenienie instytucji finansowych, które w minionym roku najlepiej i najefektywniej kreowały swój wizerunek, zyskując tym samym zaufanie i zaangażowanie klientów. Za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej uznano komunikację Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link4. Nagrodę odebrała Patrycja Kotecka, członkini zarządu firmy.
- To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii. Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach – podkreśliła Kotecka.
W zeszłym roku w reklamach Link4 po raz pierwszy wystąpiły dwie wokalistki młodego pokolenia - Sylwia Przetak i Daria Reczek. Promowały one ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych w rytmie przebojów Tiny Turner i O-Zone. W niedalekiej przyszłości firma szykuje kolejne podobne spoty reklamowe.
- Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek LINK4 przekłada się na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy. W ostatnim roku sprzedaż składki w kanale direct pobiła kolejny rekord, z czego jestem szczególnie dumna. Silna pozycja w sektorze sprzedaży bezpośredniej to od lat znak rozpoznawczy LINK4 i zobowiązanie do wciąż lepszych wyników – dodała Patrycja Kotecka.