Aby zachęcić ludzi do korzystania z błękitnej ikonki, Twitter wprowadza nową funkcję do abonamentu – okno do edycji tweetów będzie powiększone do godziny. Nadal będzie dotyczyć jedynie oryginalnych postów, a nie odpowiedzi pod nimi.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Jeśli macie konto Twitter Blue, będziecie mogli edytować swoje wiadomości nawet przez godzinę. We wtorek 6 czerwca 2023 roku Linda Yaccarino zaczęła pracę jako prezes firmy, na miejsce Elona Muska, a dzień później Twitter oferuje już nową funkcję.
Więcej czasu na cofnięcie gorących słów
Dotychczas subskrybenci Twitter Blue mogli edytować oryginalne wiadomości przez 30 minut po ich upublicznieniu. Był to jeden z profitów, jakie Twitter udostępnia za 7,99 dolarów miesięcznie (około 33 złotych), obok dłuższych wiadomości do 10 tys. znaków, filmy do długości dwóch godzin, obrazki NFT, opcje formatowania tekstu i oczywiście błękitna ikonka zweryfikowanego konta.
Edycja nadal dotyczy jedynie oryginalnych postów, a nie odpowiedzi pod nimi.
Godzina to... za mało?
Pisałem o podobnej funkcji na WhatsApp, którego użytkownicy martwili się o edytowanie całych konwersacji w ciągu kwadransa. Tymczasem w komentarzach pod postem Twitter Blue widać głosy użytkowników, proszące o nawet większe okna, w tym kilkugodzinne lub wręcz o zniesienie limitu.
Użytkownicy dają znać, że woleliby taką opcję w komentarzach. Nie wszystkie funkcje są dostępne na każdej platformie, a internauci przeglądający na iOS zauważają, że u nich edycja nie działa.
Nowa prezes w akcji
To pierwsze dni nowej CEO Twittera. Na łamach INNPoland przybliżałem postać Lindy Yaccarino.
Czytaj także:
Elon Muskw końcu przyznał, że zarządzanie platformą zbyt go rozprasza i po publicznej, demokratycznej ankiecie na temat swojego odejścia mianował zastępcę. Tylko nie do końca.
Miliarder ogłosił, że Linda skupi się głównie na kwestiach biznesu, on zaś skupi się na rozwoju nowych technologii i designu.
Reklama cyfrowa jest wyraźną specjalizacją Lindy. Jej metody negocjacyjne "Wall Street Journal" określa jako "aksamitny młot", ponieważ z kontrahentami rozmawia przyjaźnie, acz stanowczo. Nowa, 60-letnia prezes pracowała w NBC Universal od 2011 r. na stanowisku szefa sprzedaży, pracowała też przy uruchomieniu aplikacji streamingowej Peacock.