W chwili pisania tego tekstu w serwisie Downdetector.pl liczba zgłoszeń przekroczyła tysiąc zgłoszeń. Pierwsze doniesienia pojawiły się już o godzinie 11. Co dzieje się z usługami bankowymi?
Awaria w Banku Millennium
Wedle danych zebranych przez serwis Downdetector.pl, najczęściej zgłaszane awarie dotyczą:
W mediach społecznościowych można odnaleźć wpisy skarżących się użytkowników. Bank Millennium potwierdza informację o problemach na ekranie logowania w aplikacji mobilnej.
Klienci skarżą się na działanie samej aplikacji, ale nie tylko. Występują problemy z płaceniem za pomocą BLIK, a konto w banku nie wyświetla historii ostatnich płatności. Nie są w stanie wykonywać przelewów.
"Dziś pierwszy dzień miesiąca. Nie można zrobić przelewów, nic. Masakra. Awaria za awarią" – pisze dotknięta osoba w komentarzach.
Zobacz także
Mocne słowa padają też od osób, odwiedzających placówki Millennium, gdzie problem również jest obecny. Niektórzy wskazują nawet na kłopoty z płaceniem kartą.
"Ile jeszcze będę stać jak idiota przy kasie? Nic nie działa - ani płatności kartą, blik, logowanie! Dziś przegięli mam dość tego banku" – żali się klient.
Bank Millennium w informacji prasowej informuje, że pracuje intensywnie nad przywróceniem pełnej sprawności swoich usług. Problemy z aplikacją mobilną mają nie dotyczyć wszystkich logowań.