INNPoland_avatar

Nagła awaria w Banku Millennium. Ludzie nie mają dostępu do pieniędzy

Sebastian Luc-Lepianka

01 grudnia 2023, 15:25 · 1 minuta czytania
Problem zgłaszają klienci Banku Millennium - chodzi o działanie aplikacji mobilnej oraz wykonywanie przelewów drogą online, ale potrafią uderzyć one także w płatności kartą. Użytkownicy alarmują.


Nagła awaria w Banku Millennium. Ludzie nie mają dostępu do pieniędzy

Sebastian Luc-Lepianka
01 grudnia 2023, 15:25 • 1 minuta czytania
Problem zgłaszają klienci Banku Millennium - chodzi o działanie aplikacji mobilnej oraz wykonywanie przelewów drogą online, ale potrafią uderzyć one także w płatności kartą. Użytkownicy alarmują.
Kłopoty z usługami online. Fot. Arkadiusz Ziolek/East News
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

W chwili pisania tego tekstu w serwisie Downdetector.pl liczba zgłoszeń przekroczyła tysiąc zgłoszeń. Pierwsze doniesienia pojawiły się już o godzinie 11. Co dzieje się z usługami bankowymi?


Awaria w Banku Millennium

Wedle danych zebranych przez serwis Downdetector.pl, najczęściej zgłaszane awarie dotyczą:

  • bankowości mobilnej - 56 proc.
  • logowania online - 24 proc.
  • bankowości online - 20 proc.

W mediach społecznościowych można odnaleźć wpisy skarżących się użytkowników. Bank Millennium potwierdza informację o problemach na ekranie logowania w aplikacji mobilnej.

Klienci skarżą się na działanie samej aplikacji, ale nie tylko. Występują problemy z płaceniem za pomocą BLIK, a konto w banku nie wyświetla historii ostatnich płatności. Nie są w stanie wykonywać przelewów.

"Dziś pierwszy dzień miesiąca. Nie można zrobić przelewów, nic. Masakra. Awaria za awarią" – pisze dotknięta osoba w komentarzach.

Mocne słowa padają też od osób, odwiedzających placówki Millennium, gdzie problem również jest obecny. Niektórzy wskazują nawet na kłopoty z płaceniem kartą.

"Ile jeszcze będę stać jak idiota przy kasie? Nic nie działa - ani płatności kartą, blik, logowanie! Dziś przegięli mam dość tego banku" – żali się klient.

Bank Millennium w informacji prasowej informuje, że pracuje intensywnie nad przywróceniem pełnej sprawności swoich usług. Problemy z aplikacją mobilną mają nie dotyczyć wszystkich logowań.

Czytaj także: https://innpoland.pl/198643,bankomaty-do-likwidacji-powodem-duze-koszty-wdrozenia-rozporzadzenia-mswia