logo
Kłopoty z usługami online. Fot. Arkadiusz Ziolek/East News
Reklama.

W chwili pisania tego tekstu w serwisie Downdetector.pl liczba zgłoszeń przekroczyła tysiąc zgłoszeń. Pierwsze doniesienia pojawiły się już o godzinie 11. Co dzieje się z usługami bankowymi?

Awaria w Banku Millennium

Wedle danych zebranych przez serwis Downdetector.pl, najczęściej zgłaszane awarie dotyczą:

  • bankowości mobilnej - 56 proc.
  • logowania online - 24 proc.
  • bankowości online - 20 proc.
  • W mediach społecznościowych można odnaleźć wpisy skarżących się użytkowników. Bank Millennium potwierdza informację o problemach na ekranie logowania w aplikacji mobilnej.

    Zachęcamy do subskrybowania kanału INN:Poland na YouTube. Od teraz Twoje ulubione programy "Rozmowa tygodnia" i "Po ludzku o ekonomii" możesz oglądać TUTAJ.

    Klienci skarżą się na działanie samej aplikacji, ale nie tylko. Występują problemy z płaceniem za pomocą BLIK, a konto w banku nie wyświetla historii ostatnich płatności. Nie są w stanie wykonywać przelewów.

    "Dziś pierwszy dzień miesiąca. Nie można zrobić przelewów, nic. Masakra. Awaria za awarią" – pisze dotknięta osoba w komentarzach.

    Mocne słowa padają też od osób, odwiedzających placówki Millennium, gdzie problem również jest obecny. Niektórzy wskazują nawet na kłopoty z płaceniem kartą.

    "Ile jeszcze będę stać jak idiota przy kasie? Nic nie działa - ani płatności kartą, blik, logowanie! Dziś przegięli mam dość tego banku" – żali się klient.

    Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl

    Bank Millennium w informacji prasowej informuje, że pracuje intensywnie nad przywróceniem pełnej sprawności swoich usług. Problemy z aplikacją mobilną mają nie dotyczyć wszystkich logowań.

    Czytaj także: