InPost Rafała Brzoski odniósł kolejny sukces. Firma podpisała umowę z prawdziwym gigantem piłkarskim. Klub z Madrytu przywitał już InPost "w rodzinie". Głośny kontrakt jest kolejnym krokiem w stronę rozszerzenia ekspansji na hiszpańskim rynku.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
We wtorek przed południem firma InPost opublikowała hitową informację. Rafał Brzoska za pośrednictwem X (dawniej Twittera) oraz LinkedIn przekazał, że InPost został oficjalnym partnerem Atlético Madryt". Potwierdziły to też social media klubu z Estadio Metropolitano, komunikując: "InPost oficjalnym partnerem Atlético de Madrid! Witamy w rodzinie rojiblancos!".
Atmosferę podgrzewano już dzień wcześniej wieczorem, kiedy na oficjalnym profilu InPost w serwisie X pojawił się post z zapytaniem, jak przetłumaczyć słynne "Here we go" wypowiadane przez Fabrizio Romano przy okazji ogłaszania transferów na hiszpański.
Rafał Brzoska poinformował, że od sezonu 2024/2025 polska firma InPost będzie wspierać czołowy klub La Liga – finalistę Ligi Mistrzów z sezonów 2013/2014, 2015/2016 oraz 11-krotnego mistrza Hiszpanii.
Zachęcamy do subskrybowania kanału INN:Poland na YouTube. Od teraz Twoje ulubione programy "Rozmowa tygodnia", "Po ludzku o ekonomii" i "Koszyka Bagińskiego" możesz oglądać TUTAJ.
InPost będzie dalej rozwijał się na hiszpańskim rynku
Szef InPostu w swoim komunikacie podkreślił, jak bardzo docenia podpisanie umowy. Dodał, że "Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków InPost Group". Na jej terenie znajduje się ponad 8000 punktów odbioru OOH.
Rafał Brzoska pochwalił się coraz lepszymi wynikami swojej firmy na terenie Hiszpanii. Wskazał, że tylko w I kwartale 2024 roku liczba punktów InPost w tym kraju wzrosła o 87 proc. w ujęciu rok do roku.
InPost prowadzi ekspansję na rynku piłkarskim. La Liga nie jest pierwsza
Szef InPostu wskazał także na to, że zarówno jego firma, jak i Atlético Madryt połączą siły i zaangażują się we wspólne działanie, troszcząc się jednocześnie o środowisko. Rafał Brzoska wraz z klubem z Estadio Metropolitano chcą utworzyć radę, żeby wspólnie działać na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Warto wiedzieć, że to nie pierwszy raz, kiedy InPost podejmuje pracę z podmiotami z rynku piłkarskiego. Powszechnie wiadomo, że firma Rafała Brzoski jest sponsorem strategicznym reprezentacji Polski – od maja 2022 roku. Natomiast w 2023 roku InPost rozpoczął ekspansję na rynku brytyjskim, zostając partnerem Newcastle United.
Wierzę, że ta współpraca z Atlético Madryt jeszcze bardziej wzmocni lokalną świadomość marki InPost w Hiszpanii i kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost.