logo
Biedronka w ostatniej chwili wycofuje się z akcji promocyjne. Jednak nie będzie warzyworków dla klientów. Fot. Eryk Stawiński/East News
Reklama.

Niestety, w ostatniej chwili sieć podjęła decyzję o chwilowym odwołaniu akcji. Informację tę podał portal Wprost. Przedstawiciele Biedronki przekazali, że przyczyną odwołania są kwestie logistyczne. Nie określono, kiedy akcja zostanie wznowiona.

Biedronka zapowiedziała specjalną promocję i odwołała ją w ostatniej chwili

Promocja była związana z obchodami Dnia Bez Opakowań Foliowych. Sieć zaplanowała, że klienci, którzy w dniach 23-26 stycznia kupią świeże owoce lub warzywa za minimum 20 zł, otrzymają w prezencie dwupak wielorazowych woreczków, tzw. warzyworków. Akcja miała na celu promowanie ekologicznych nawyków, takich jak ograniczenie użycia jednorazowych "zrywek" i zastąpienie ich bardziej przyjaznymi dla środowiska alternatywami.

"Warzyworki" to lekkie siateczki wykonane z wytrzymałego poliestru, zaprojektowane z myślą o długotrwałym użytkowaniu. Wytrzymują obciążenie do 5 kg. Dzięki odpowiedniej wentylacji pomagają zachować świeżość owoców i warzyw. Dodatkowo można je łatwo praćzarówno ręcznie, jak i w pralce – a ich wszechstronność sprawia, że nadają się również do przechowywania innych produktów.

– Poprzez tę akcję chcemy wspierać naszych klientów w proekologicznych wyborach, które przyczyniają się do redukcji plastiku w środowisku. Jednorazowe "zrywki' używane są zaledwie przez kilka minut, a ich recykling jest kosztowny i energochłonny. Korzystanie z wielorazowych rozwiązań to korzyść dla nas wszystkich i dla planety – podkreślała Katarzyna Grabarska, starsza menedżerka ds. eko-projektowania opakowań w sieci Biedronka.

Planowana promocja nie wymagała posiadania karty lojalnościowej ani aplikacji Moja Biedronka. Klienci mieli otrzymywać warzyworki bezpośrednio u kasjerów lub asystentów przy kasach samoobsługowych.

Czytaj także: