Kiedy usłyszałem, że Żabka wchodzi we współpracę z Too Good To Go (TGTG), sam podskoczyłem z radości jak żaba. Sklepów franczyzowych z zielonym logiem mamy w Polsce od groma, a to znacząco podniosłoby skalę działania aplikacji.
Ale na razie to akcja pilotażowa – to znaczy, że na obecną chwilę, tylko jeden sklep będzie funkcjonował w ramach współpracy z TGTG. Jednak w planach (nieoficjalnie) są kolejne. Jak to działa i co można zyskać? Wyjaśniamy.
Żabka i Too Good To Go
Sklep obsługiwany przez aplikację znajduje się przy ulicy Zwierzynieckiej 8C w Warszawie. Spodziewamy się, że z czasem dołączą kolejne. Współpraca Żabki z aplikacją polega to na tym, że możemy załapać się na paczki niesprzedanych produktów, wystawione w cenie dużo niższej niż normalnie. Jednak nie mamy gwarancji, co się w nich znajdzie. Musimy się również wstrzelić w odpowiednie godziny wydawania paczek.
Too Good To Go
opis na stronie aplikacji
Dla przykładu ja dzisiaj w swojej okolicy dzięki TGTG mogłem np. odebrać sushi za 49,50 złotych – normalnie warte 150 złotych.
Zobacz także
Oprócz Too Good To Go na podobnej zasadzie działa aplikacja Foodsi, w której Żabka obecna jest już od jakiegoś czasu, obejmując dziesiątki sklepów w całej Polsce. Tu również kupuje się paczki niespodzianki. Nie ograniczają się tylko do żywności – można np. uratować niesprzedane kwiaty w okolicznych kwiaciarniach, z obniżką 50 proc., albo poszukać kosmetyków.