Ale wtopa. Internauci drwią z tego sprzętu z Biedronki. "Byli skacowani po imprezie?"
Wpadka Biedronki. Nie ma to, jak rozpalić branżę do czerwoności. Na jednym z facebookowych profilów adresowanych do osób zajmujących się zawodowo grafiką pojawiło wyjątkowe trofeum z Biedronki: zdjęcie... miksera ręcznego.
Takich okazji do drwin graficy nie mieli od dawna. Na nieco prześmiewczym profilu „Brief – co znosi psychika grafika” pojawiła się perełka, która wprawiła speców z branży w doskonały humor. Z pozoru karton, jakich wiele: opakowanie mikserów ręcznych Hoffen. Towar relatywnie niedrogi, w cenie rzędu kilkudziesięciu złotych za sztukę.
Wpis wywołał "żywą dyskusję" na Facebooku.•Fot. Facebook / Brief
– Ktoś to zaprojektował, ktoś inny zaakceptował, drukarnia wydrukowała... Wszyscy byli skacowani po tej samej imprezie? – pyta retorycznie jeden z komentujących. Cóż, w końcu mamy poniedziałek.
Co na to Biedronka?
„Przede wszystkim prawa do tych zdjęć zostały wcześniej wykupione i producent miksera mógł z nich korzystać na opakowaniu. Faktem jest, że za sprawą niefortunnego błędu naszego dostawcy, polegającego na wysłaniu pliku roboczego do druku, znalazła się na nim grafika ze znakiem popularnego banku zdjęć. Jesteśmy jednak przekonani, że w najważniejszej z punktu widzenia naszych klientów kategorii jakości samego produktu, jest to produkt godny polecenia”.