Pizzeria miała dość dziurawych dróg i naprawia je sama. A przy okazji znalazła świetny pomysł na reklamę
Ta akcja to przykład, jak prywatna firma może pomóc sobie, miastom i jego mieszkańcom, a przy okazji zapewnić sobie świetną reklamę. A wszystko zaczęło się prawdopodobnie od narzekań kurierów Domino's Pizza na stan dróg, po których dowozili pizzę do klientów.
Sposób, w jaki sieć rozwiązała ten problem, budzi uznanie. Korporacja uznała, że nie będzie czekać aż lokalne władze zabiorą się za remont nawierzchni i zaczęła naprawiać drogi we własnym zakresie. Miejsca napraw są wskazywane przez internautów na stronie www.pavingforpizza.com.
Do tej pory przeprowadzono już ponad 200 napraw. Dziury były usuwane w kilku miastach USA: Burbank w Kalifornii, Bartonville w Teksasie, Milford w Delalware i mieście Athens w stanie Georgia.