Jest sposób, żeby robić w Lidlu jeszcze tańsze zakupy. Korzysta z niego już prawie 2 mln Polaków

Marcin Długosz
Karta Dużej Rodziny to program, który można by z powodzeniem porównywać do państwowych programów socjalnych. Posiadacze kart to rodziny z przynajmniej trojgiem dzieci. Mogą oni liczyć na dodatkowe zniżki na wybrane produkty dostępne w sklepach Lidl.
Z Karty Dużej Rodziny korzysta już 1,9 mln klientów sieci Lidl. Fot. Sławomir Kamiński / Agencja Gazeta
Karta Dużej Rodziny
– To wspaniała inicjatywa, mająca na celu wsparcie rodzin – zachwala wiceminister pracy, rodziny i polityki społecznej, Bartosz Marczuk, przypominając, że z Karty Dużej Rodziny korzysta już w Polsce około 1,9 mln osób.

– Współpraca z takimi firmami jak Lidl pozwala im zakupić wszystkie niezbędne produkty, w tym artykuły szkolne – dodaje.

Jak informuje strefabiznesu.pl, Lidl właśnie przedłużył funkcjonowanie programu na kolejny okres: od 1 sierpnia 2018 r. do 31 lipca 2019 r.

Za realizację programu odpowiada Związek Dużych Rodzin Trzy Plus przy wsparciu resortu pracy, rodziny i polityki społecznej oraz firm będących partnerami programu, które oferują specjalne zniżki dla posiadaczy kart.


Zniżki pojawiają się w cyklach dwumiesięcznych: w ten sposób w sierpniu i wrześniu beneficjenci programu będą mogli korzystać z 10-procentowej zniżki na pieczywa „Chrupiące z pieca”, owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”, produkty Baby Food w słoiczkach, nabiał „Pilos”, napoje „Saguro” środki czystośći W5. W połowie sierpnia ruszy też w tej formule sprzedaż artykułów szkolnych.