Biedronka Custom Shop. Takiego dyskontu jeszcze w Warszawie nie było
Jeronimo Martins Polska przymierza się do otwarcia sklepu sieci Biedronka w The Warsaw HUB: ekskluzywnym biznesowym kompleksie na warszawskiej Woli. Ten ulokowany w bezpośrednim sąsiedztwie restauracji, drogerii i pralni sklep ma zajmować 1085 m kw.
Co ciekawe, Biedronka w ten sposób ma zamiar trafić do tej grupy klientów, która wcześniej w niewielkim stopniu kojarzyła się z kupowaniem w dyskontach. Jak można się domyślać, w The Warsaw HUB będą ulokowane biura międzynarodowych firm – jak InterContinental Hotels Group czy Standard Chartered – których pracownicy zapewne doskonale odnajdowaliby się w delikatesach, a trochę gorzej – w sklepie dyskontowym.
A jednak. Być może ten ruch wpisuje się w strategię trafienia do lepiej sytuowanych klientów, która odpowiada między innymi za zainteresowanie sieci przejmowaniem sklepów należących wcześniej do sieci Piotr i Paweł.
Firma może sobie jednak na to pozwolić: jest to w tej chwili sieć licząca 2820 sklepów rozsianych po całej Polsce, zatrudnia 65 tysięcy pracowników i na rynku jest niewątpliwie podmiotem dominującym.