Pokazują uczniom realia ich wymarzonej pracy. Program The Code to inspiracja dla młodych ludzi

Marcin Długosz
Skąd młody człowiek ma wiedzieć, co chce w życiu robić, skoro nigdy tego nie robił? Właśnie z tym problemem rozprawia się program The CODE organizowany przez Dentsu Aegis Network. Podczas jednodniowej wizyty w firmie uczniowie mieli szansę wcielić się w rolę pracownika w swoim wymarzonym zawodzie.
Podczas programu The CODE uczniowie mają szansę zapoznania się z organizacją firmy i codziennością jej pracowników. mat. prasowe Dentsu Aegis Network
The CODE to jednocześnie akronim stworzony ze słów Creativity, Opportunities, Diversity, Empowerment (Kreatywność, Możliwości, Różnorodność, Zarządzanie), jak i nazwa programu edukacyjnego Dentsu Aegis Network, który koncentruje się wokół wsparcia młodych ludzi na ich drodze do przyszłej kariery zawodowej. Narodzony w Londynie, w tym roku miał swoją premierę w Polsce.

Dzień z życia pracownika
Podczas jednodniowej wizyty w firmie Dentsu Aegis Network 45 młodych ludzi miało szansę uczestniczyć w dwóch godzinach codziennej pracy przedsiębiorstwa. Każdy z uczniów był pod opieką pracownika-opiekuna, z którym chodził na spotkania, tworzył media plan czy uczestniczył w tworzeniu strategii dla klienta. Pod koniec dnia uczestnicy programu wykorzystują nabyte umiejętności, biorąc udział w briefingu klienckim i burzy mózgów.


The CODE odbywał się w ramach „Dnia Przedsiębiorczości”, w którym rokrocznie uczestniczy około 30 tysięcy uczniów z ponad 600 szkół oraz około 30 tysięcy wolontariuszy z ponad 12 tysięcy firm i instytucji.