Lidl zaczyna sprzedaż w internecie. Ujawniono szczegóły oferty e-sklepu
To już przesądzone: w najbliższym czasie Lidl ma zamiar uruchomić pełnoprawny e-sklep na polskim rynku. Firma od dłuższego czasu prowadziła dyskretne przygotowania, jednak nie było pewności co do tego, jak szybko postępują prace. Okazuje się, że dobiegły już końca.
Od piątku Lidl będzie sprzedawał towary w internecie, na początku no-food - poinformował na środowej konferencji prasowej Maksymilian Branicki, szef Lidl Polska. Oferta ma obejmować na początek 650 artykułów, ale liczba oferowanych towarów ma się szybko zwiększać.
Dzisiejsza konferencja – zgodnie ze spekulacjami branżowych mediów – służyła przede wszystkim ogłoszeniu daty udostępnienia e-sklepu. Wydarzenie zaplanowano w intrygujący sposób: dziennikarzy zabrano z centrum Warszawy w nieznane miejsce, nie podając tematu spotkania.
Tak wygląda strona główna sklepu Lidla.•Fot. Konrad Bagiński / INNPoland.pl
Nie było jednak większych wątpliwości, że chodzi o e-sklep. W ubiegłym roku firma rekrutowała m.in. na menedżerskie stanowiska w pionie e-commerce, rejestrowała stosowne domeny internetowe, założyła osobną spółkę Lidl Online International Logistics. Jakieś pół roku temu zaczęły się testy e-sklepu. Będzie on działać pod adresem lidl-sklep.pl i mieć wspólny login z Lidl+.
Lidl online - czas dostawy
- Spotykam naszych klientów, którzy potrafią jeździć i 40 km do naszego sklepu - opowiadał dziennikarzom Branicki. - Jeżeli Biedronki są wszędzie, to Lidl nie dotarł jeszcze w wiele miejsc - uzasadniał wejście w e-commerce.
Zakupy można będzie zamówić z dostawą lub odebrać je w sklepie, bądź Paczkomacie – bowiem Lidl ustawia obok swoich sklepów Poczkomaty InPost. Oferta będzie zmieniana 3 razy w tygodniu. Od kwoty 149,90 złotych można liczyć na darmową dostawę, a ta będzie trwała maksymalnie 72 godziny.