Ten Lidl będzie otwarty przez 148 godzin bez przerwy. Upiecze pół miliona sztuk pieczywa

Konrad Bagiński
Jeśli myśleliście, że otwarcie sklepu na festiwalu muzycznym jest czymś prostym, rzućcie okiem na dane, które udostępnił Lidl. Ta sieć uruchomi swój sklep na Pol’and’Rock Festival w Kostrzynie na Odrą. Sama ekipa Lidla będzie liczyć aż 240 osób.
Lild na Pol'And'Rock wypiecze pół miliona sztuk pieczywa Fot. Daniel Adamski / Agencja Gazeta
Pod koniec lipca sieć, jak co roku, znów pojawi się na Pol’and’Rock Festival w Kostrzynie na Odrą (gdzie, jak się okazuje – będzie można jednak dojechać pociągiem). Rockowa Wyspa Lidla będzie działać 24 godziny na dobę, łącznie 148 godzin bez przerwy.

Starań, by funkcjonował on jak najsprawniej, dokładać będzie ponad 240-osobowa załoga Lidl z całej Polski. To nie tylko pracownicy sklepów, ale festiwalową drużynę zasilą także pracownicy administracji, biura sprzedaży i centrali.

Wszyscy pracownicy będą mieć zapewniony przejazd, wyżywienie, zakwaterowanie oraz premie. Rockowy sklep Lidla to także jedna z największych piekarni w Polsce – w ubiegłym roku w trakcie trwania festiwalu wypieczono ponad 500 000 sztuk pieczywa.


Co da się kupić?
Asortyment sklepu został dobrany tak, żeby uczestnicy festiwalu nie musieli się martwić o to, czy czegoś zapomnieli. Lidl zapewnia, że nie zabraknie arbuzów, które są – jak się okazuje – jest najchętniej wybieranym owocem przez festiwalowych klientów.

Będą oczywiście wszelkie artykuły spożywcze, namioty igloo, karimaty i śpiwory, a także apteczki. To ułatwienie dla wszystkich, którzy wolą zakupić produkty na miejscu, unikając zabierania ze sobą wielkiego bagażu.

Sieć zapewnia, że wszystkie plastikowe opakowania marek własnych sieci będą możliwe do recyklingu. Drewniane i certyfikowane FSC sztućce, papierowe tacki i talerze oraz biodegradowalne i kompostowalne przemysłowo naczynia jednorazowe będą również dostępne w Lidl Rock Shop.

W sklepie będzie można korzystać z aplikacji zakupowej Lidl Plus oraz z form płatności obowiązujących w regularnych sklepach, również BLIK.

Ciekawe, czy sklep Lidla osiągnie taki sukces, jak outlet Biedronki, w którym ktoś jednorazowo wydał 24 tysiące złotych.