W tych bankach mogą pojawić się problemy z logowaniem. Pytania klientów zaleją infolinie

Konrad Siwik
Zgodnie z zapowiedziami dziś zostają wprowadzone dodatkowe zabezpieczenia podczas logowania do banków. To oznacza, że wiele z nich czekają jeszcze prace modernizacyjne. Natomiast klienci będą musieli uzbroić się w cierpliwość.
Od 14 września nowe zabezpieczenia przy logowaniu do banków. Fot. Jakub Orzechowski / Agencja Gazeta
Już dziś wszystkie banki będą musiały dostosować się do dyrektywy Parlamentu Europejskiego PSD2. Wprowadza ona szereg zmian w bankowości internetowej. Jej celem jest przede wszystkim stworzenie jednolitego rynku płatności w UE, zwiększenie bezpieczeństwa transakcji i finansów oraz wprowadzenie możliwości korzystania z otwartej bankowości.

O tym jakie zmiany pojawią się w bankach możecie sprawdzić tutaj.

Problemy z logowaniem do bankowości
Banki od dłuższego czasu prowadzą kampanie informacyjne dla klientów. Część z nich poinformowała także o tym, że w związku z modernizacją mogą pojawić się problemy z logowaniem.


Problemy mogą wystąpić m.in. w NestBanku, Banku Pocztowym oraz EnveloBanku – informuje Wirtualna Polska. W pierwszym problemy mogą wystąpić do godziny 16.00. Dwa kolejne będą prowadzić prace do godziny 18.00.

PKO BP i Inteligo zapowiadają prace techniczne w niedzielę 15 września. Klienci będą mieli problemy z logowaniem od północy do 12.00.

W banku Pekao modernizacja będzie prowadzona w poniedziałek od godziny 1.00 do 4.00.

Problemy mogą dotyczyć nie tylko logowania do bankowości, ale także korzystania z aplikacji oraz dostępie do bankomatów.

Infolinie są gotowe na pytania klientów
Wiele instytucji ma świadomość, że to oznacza mnóstwo telefonów z pytaniami od klientów. Żeby temu sprostać zwiększają obsadę personelu na infoliniach – donosi Business Insider.

Dodatkowe telefony będą odbierać m.in. w Alior Banku, Getin Banku, Banku Pekao, Santander Banku, Eurobanku, Getin Banku, BOŚ Banku, BNP Paribas czy Banku PKO.