Wpadka znanej sieci handlowej. Internet nie zostawia na tym sosie do spaghetti suchej nitki

Marcin Długosz
Fix Spaghetti Carbonara, sos w proszku oferowany przez sieć Kaufland, trafił pod lupę skrupulatnego użytkownika Twittera. Mężczyzna zdziwił się, gdy odkrył, że takie samo opakowanie raz wystarczy dla dwóch osób, a raz - dla trzech.
Fix Spaghetti Carbonara. Skład i waga bez zmian, te opakowania różnią się jedynie datą produkcji. A jednak jedno z nich jest przeznaczone dla dwóch osób, a drugie - dla trzech. Fot. https://twitter.com/Reition_com
– Ten sam produkt. To samo opakowanie. Te samo 30 gramów. Tylko data produkcji jest inna. I danie dla dwóch osób zamieniło się w danie dla trzech. Kaufland wie, jak robić marketing – szydzi użytkownik Twittera. – Zmieniamy się. Jesteśmy bardziej fit. Potrzebujemy mniej spaghetti – żartuje ktoś inny w komentarzu.

Fix Spaghetti Carbonara - dla ilu osób?
Zdjęcie szybko zrobiło furorę w internecie. Sprawą zainteresowali się użytkownicy serwisu Wykop, którzy piszą m.in. o "cudownym rozmnożeniu porcji".


– Zmienili zdanie, ich wirtuoz maestro projektant smaku szef kuchni uznał, że danie wychodzi jednak zbyt intensywne w smaku – kpi jeden z czytelników.

– Tak się ukrywa inflację, która jest kosmiczna – pisze ktoś inny.

Zwróciliśmy się do biura prasowego firmy Kaufland z prośbą o wyjaśnienie, dlaczego liczba porcji podana na opakowaniu zmieniła się, mimo że - jak twierdzi użytkownik Twittera - skład i waga miały pozostać bez zmian. Gdy tylko uzyskamy odpowiedź, zaktualizujemy ten artykuł.

Mężczyzna spędził weekend w zamkniętym Kauflandzie
We wrześniu pisaliśmy w INNPoland.pl o mężczyźnie, który wszedł do sklepu Kaufland w sobotę, a wyszedł w poniedziałek. Schował się w toalecie, by wypić zakupiony alkohol i tam zasnął.

– Toalety są sprawdzane przed zamknięciem sklepów, co oznacza, że wszedł do toalety już po kontroli – tłumaczyła Daria Tworek z biura prasowego Kaufland Polska.