Polska platforma dla fanów tatuażu rusza na podbój świata. Właśnie dostała okrągły milion zł

Izabela Wojtaś
InkSearch.co, polski serwis zrzeszający artystów tatuażystów, studia oraz klientów z całego świata, zyskał właśnie ogromne dofinansowanie od inwestora zewnętrznego. Fundusz KnowledgeHub da na rozwój platformy aż milion złotych.
Polski start-up InkSearch.co, założony przez Mateusza Łagowskiego, otrzymał właśnie 1 mln zł dofinansowania. Źródło: InkSearch
InkSearch.co to polski start-up działający na rynku od listopada 2017 r. Platforma powstała po to, by ułatwić osobom szukającym tatuażysty wybór odpowiedniego artysty. Za jej pomocą można zarezerwować sesję tatuażu na konkretny termin, a nawet za nią zapłacić. W tym momencie w ciągu miesiąca klienci dokonują ponad 1 tys. rezerwacji.

Twórcą platformy InkSearch.co jest Mateusz Łagowski, absolwent University Bocconi w Mediolanie oraz University of North Florida na kierunkach Fashion & Design Management oraz International Business.

Powstanie aplikacja mobilna
Jak wyjaśnia Mateusz Łagowski, dzięki pozyskanym środkom, będą mogli się dalej rozwijać. W planach jest stworzenie aplikacji mobilnej i ekspansja na rynki zagraniczne. Na razie poza Polską platforma jest dostępna w Berlinie, Mediolanie, Wiedniu i Londynie.


– Dzięki naszym działaniom maksymalnie usprawniamy proces komunikacji pomiędzy studiem a klientem. Dotychczas klient chcący zapisać się na tatuaż albo zostawał bez odpowiedzi albo czekał na nią nawet... trzy miesiące. Nasze rozwiązanie pozwala na zaoszczędzenie czasu studiom, a klientom na wybór dogodnego terminu i uzyskania wszelkich interesujących go informacji – Mateusz Łagowski, CEO InkSearch.co.

Jak wynika z danych firmy badawczej IBIS World, przemysł tatuażu generuje przychody w wysokości 1,9 mld zł i rok do roku rośnie średnio o 8,4 proc.