Coś więcej niż tylko kontakt z klientem. Ta platforma pracy zdalnej jest jak wewnętrzny Facebook
Już ponad 50 proc. firm korzysta z CRM-ów. Customer Relationship Management, bo tak brzmi rozwinięcie tego skrótu, to rodzaj nowoczesnego oprogramowania dla biznesu, wliczając w to małe oraz średnie przedsiębiorstwa. Idea systemów CRM zakłada kompleksową obsługę klientów w sposób maksymalnie komfortowy dla pracowników firmy.
Systemy automatyzacji obsługi klienta udostępniane są przedsiębiorcom w chmurze. Jest to technologia, która pozwala na przechowywanie danych na serwerze usługodawcy, w tym przypadku firmy oferującej oprogramowanie CRM. Stały dostęp do tej bazy ma użytkownik platformy (przedsiębiorca), który założył na niej konto.
Wśród platform CRM, które kładą nacisk na pracę grupową i wewnętrzną korespondencję, znajduje się Bitrix24•Bitrix24
– Bitrix24 cieszy się popularnością wśród małych i dużych firm przede wszystkim dlatego, że zapełnia wszystkie niezbędne narzędzia do kompleksowego zoptymalizowania i automatyzacji pracy. Wystarczy jedno oprogramowanie, aby zorganizować pracę we wszystkich działach przedsiębiorstwa – mówi Dmitry Valyanov, prezes Bitrix Inc.
By móc wygodnie korzystać z tego oprogramowania, nie trzeba wcale siedzieć w biurze i korzystać ze służbowego sprzętu. Dzięki technologii chmury, obsłudze z poziomu przeglądarki internetowej oraz przede wszystkim licznym narzędziom organizacji pracy zdalnej Bitrix24 umożliwia bezpieczne i komfortowe wykonywanie zadań z komputera w domu.
Tablica aktywności w systemie Bitrix24•Bitrix24
Centrum informacyjnym dla użytkowników zdalnej aplikacji jest tablica aktywności dokumentująca kluczowe działania na platformie i najważniejsze zaplanowane wydarzenia. Bitrix24 wyróżnia się rozbudowaną funkcją planowania spotkań. Na tablicy pracownicy firmy mogą zamieszczać ogłoszenia, dodając je automatycznie do kalendarza.
Dostępne na platformie kalendarze dzielą się na prywatne (wewnętrzne) i współdzielone. Te drugie można zsynchronizować z programami Outlook i Kalendarzem Google. Innym narzędziem opartym na mechanizmie integracji jest skrzynka mailowa. Bitrix24 pozwala na współpracę z Gmailem, Exchange i innymi popularnymi systemami poczty.
Bitrix24 wyróżnia się rozbudowaną funkcją planowania spotkań•Bitrix24
Za pośrednictwem systemu Bitrix24 pracownicy firmy mogą udostępniać między sobą pliki i dokumenty. Komunikację zdalną wspierają również takie funkcje jak czaty grupowe i wideokonferencje, co przydaje się zwłaszcza podczas omawiania trwających projektów sprzedażowych czy przeprowadzania podsumowań.
Komunikację zdalną w platformie Bitrix24 wspierają również takie funkcje jak czaty grupowe i wideokonferencje•Bitrix24
Dotychczas Bitrix24 był bezpłatny dla zespołów liczących do 12 użytkowników. W związku z pandemią koronawirusa twórcy platformy CRM znieśli ograniczenia dotyczące liczby użytkowników w ramach korzystania z darmowego planu. Dzięki tej przełomowej zmianie małe i duże firmy z całego świata mogą szybko i prosto przejść do systemu zdalnej pracy.
Wirtualny dysk Bitrix24 pozwala pracownikom firmy na udostępnianie między sobą plików i dokumentów•Bitrix24
– Z doświadczeń innych krajów, zwłaszcza Chin, wynika, że jedną z najskuteczniejszych metod minimalizacji ryzyka infekcji i ograniczenia strat biznesowych jest szybkie przejście na pracę w domu. Dlatego nasi partnerzy z Warszawy, Poznania i innych miast są gotowi udzielać porad, w tym zdalnie, firmom, które potrzebują pomocy w tej sprawie – zapewnia prezes Bitrix Inc.
Artykuł powstał we współpracy z Bitrix Inc