PKP zmienia zasady zwrotu biletów z powodu koronawirusa. Ale nie dla wszystkich
Sytuacja w kraju zmusiła PKP Intercity do zmiany zasad zwrotu biletów. Jeśli zdecydujemy się nie wykorzystać swojego biletu, możemy liczyć na zwrot zwrot jego pełnej ceny, ale tylko jeśli bilet zakupiliśmy do 4 marca włącznie. W przeciwnym wypadku przewoźnik potrąci standardowe 15 proc.
Zwrot biletów przy kwarantannie
Jak pisze za PAP serwis Business Insider, z powodu tej nadzwyczajnej sytuacji PKP Intercity postanowiło złagodzić zasady zwrotu biletów. Osoby, które zdecydują się zrezygnować z wyjazdu i do 4 marca kupiły bilet na przejazd od 5 marca, otrzymają zwrot 100 proc. ceny biletu.
Na taką łaskę nie mogą liczyć osoby, które bilet kupiły później. W ich przypadku, jak informuje rzeczniczka PKP Intercity, obowiązują standardowe procedury: czyli kolej zabierze 15 proc. ceny biletu.
Na szczęście przy całkowitym odwołaniu pociągu przewoźnik zwraca jednak pełną kwotę. Dotyczy to również biletów bezzwrotnych Super Promo International.