Wielka awaria w banku Millenium. Od wczoraj problemy z aplikacją i logowaniem

Katarzyna Florencka
Klienci Banku Millenium od wczoraj mają problemy z zalogowaniem się do serwisu internetowego banku oraz do aplikacji mobilnej. Bank tłumaczy to problemami technicznymi i zapewnia, że pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.
Awaria w Banku Millenium trwa od godzin wieczornych 25 maja. Fot. Filip Klimaszewski / Agencja Gazeta

Awaria w Banku Millenium

Pierwsze informacje o problemach pojawiły się 25 maja w godzinach wieczornych. Klienci Banku Millenium z całej Polski zgłaszali, że nie są w stanie zalogować się na swoje konta w systemie. Problem dotyczył zarówno logowania przez stronę internetową, jak i przez aplikację mobilną.

Tuż po godzinie 23 bank wydał oświadczenie, w którym czytamy, że "z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej". Równocześnie przedstawiciele banku zapewnili, że pracują nad "jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu". Choć od tego czasu minęło już wiele godzin, awaria dalej trwa w najlepsze. Jak wskazuje na Twitterze Zaufana Trzecia Strona, IP banku nie podają serwery DNS Google i Cloudfare. Tymczasem niektórzy klienci zgłaszają na Twitterze problemy z płatnościami zbliżeniowymi NFC. Wysłaliśmy do banku zapytanie o przyczynę awarii oraz spodziewaną datę jej naprawy; po otrzymaniu odpowiedzi zaktualizujemy artykuł.


AKTUALIZACJA (16:42)

Bank Millenium poinformował o końcu awarii:

Problemy z logowaniem, które występowały u części klientów Banku Millennium, zostały już rozwiązane, a pełna funkcjonalność systemu przywrócona. Większość klientów mogła przez cały czas bez problemu korzystać z kanałów elektronicznych. Bardzo przepraszamy za niedogodności wszystkich, których spotkały utrudnienia.