Chcą pokazać, że marketing internetowy może zaskoczyć. Polski debiut litewskiego giganta
Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów. Firma obecna jest już w 50 krajach i ma ambitne plany na rozwój w Polsce. Litewski lider kampanii programmatic szuka kreatywnych do wzmocnienia polskiego zespołu.
Eskimi
Eskimi powstało w 2015 roku z inicjatywy doświadczonych specjalistów, których celem było stworzenie najlepszego narzędzia do optymalizacji kampanii programmatic – jednej z najskuteczniejszych form reklamy internetowej.W krótkim czasie firma stała się liderem w 25 krajach krajach, dodając do portfolio klientów takich rynkowych gigantów, jak Coca Cola, Audi, Samsung, czy McDonald’s.
Firma łączy automatyzację, big data, badania i media cyfrowe w potężną, zautomatyzowaną platformę, dzięki której możliwe jest stworzenie idealnych grup docelowych i skuteczne dotarcie do nich.
Za korzystanie z platformy Eskimi nie pobiera opłat. Raporty, dane, które klienci mogą wykorzystać dla swoich docelowych odbiorców i stała obsługa klienta są bezpłatne.
Praca w marketingu internetowym
Firma prowadzi aktualnie rekrutację do polskiego oddziału oraz na pozostałe rynki, a także na stanowiska w globalnym wymiarze.Eskimi pozostaje elastyczne także w kwestii rekrutacji, oferując kandydatom możliwość pracy zdalnej w obszarach i w krajach, w których czują się najlepiej. Eskimi szuka otwartych, ambitnych pracowników, którzy nie boją się wyzwań i stale chcą podnosić jakość na rynku kampanii internetowych.
Co to jest programmatic?
Programmatic to nowoczesna i zautomatyzowana metoda zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej online.
W dotychczas powszechnie stosowanym modelu zakupu reklamy internetowej w formie display reklamodawca, chcący zakupić daną powierzchnię – np. banery reklamowe w witrynach internetowych, był zmuszony do bezpośredniego kontaktu z wydawcą. W modelu programatycznym główną rolę odgrywa automatyzacja, czynnik ludzki jest zastępowany przez platformy.