Bitrix24 wprowadza nowe narzędzia. Teraz zarządzanie firmą będzie jeszcze łatwiejsze

Redakcja INNPoland
Platformy do zarządzania firmą przestały być postrzegane jako narzędzia do “odhaczania” kolejnych etapów projektu. Dla wielu z nas stały się autentycznymi, choć wciąż wirtualnymi, miejscami pracy. O tym, jak bardzo potrzebujemy tego rodzaju “biurek” świadczy dynamiczny rozwój Bitrix24.
Fot. materiały prasowe
Jeszcze niecałe dwa lata temu wystarczyło zapukać do pokoju obok, ewentualnie zadzwonić, a w najgorszym razie — wysłać maila z zaproszeniem na spotkanie. Wirtualna rzeczywistość wielu firm była zaledwie odbiciem tej realnej, stacjonarnej, a profesjonalne platformy do zarządzania miały opinię niezbędnych w kilku zaledwie branżach.

Dzisiaj działy sprzedaży, owszem, mogą funkcjonować bez narzędzi CRM, a zespoły projektowe — bez narzędzi do zarządzania. Telekonferencje można organizować na wielu różnych komunikatorach, a dane kontaktowe gromadzić w excelowskich tabelach. Pytanie tylko, po co?

Zadaje je sobie coraz więcej firm, których funkcjonowanie pandemia weryfikuje niemal codziennie. Poszukiwania odpowiednich narzędzi usprawniających pracę — zarówno zdalną, jak i stacjonarną — w pewnym momencie skierują nas na stronę BItrix24. I nic w tym dziwnego, bo jest to jedna z popularniejszych platform tego typu.

BItrix24 posiada kilka niekwestionowanych zalet, którymi zyskuje przewagę nad konkurencją. Ich lista niedawno mocno się wydłużyła — o czym za chwilę. Najpierw jednak przyjrzyjmy się podstawowym narzędziom, jakie oferuje platforma.

Bitrix24: nie tylko CRM i komunikacja

Mówiąc o Bitrix24 można użyć wielu przymiotników, ale jednym najczęściej używanych będzie z pewnością: różnorodny. Ilość funkcji jest zdumiewająca i to przy założeniu, że podstawowy plan tego narzędzia możemy mieć już za… 0 zł.

Darmowa wersja nie ogranicza nas pod względem liczby użytkowników. Jest oczywiście uboższa w funkcjonalności od wersji “Professional”, niemniej w mniejszej organizacji, która chce usprawnić komunikację, sprawdzi się znakomicie.

Jeśli nasze potrzeby są większe, możemy skorzystać z planów płatnych. I tu “różnorodność” Bitrix24 objawia się w pełnej krasie.

Do dyspozycji mamy funkcjonalny system CRM, który pozwala na pozyskiwanie leadów i zarządzania nimi, jak również na rozwiniętą automatyzację sprzedaży. Bitrix24 ma też oczywiście moduł do komunikacji, dzięki któremu pracownicy będą mogli czatować, organizować wideokonferencje i śledzić swój czas pracy, jak również narzędzie do prowadzenia projektów.

Świetnym rozwiązaniem jest też umieszczenie w interfejsie kreatora stron internetowych i e-sklepów. W pełni funkcjonalnych, gotowych do “postawienia” w sieci i dodatkowo “obudowanych” wiedzą z dziedziny SEO.

Sporo? A to, jak już wspomnieliśmy, nie wszystko. 23 listopada odbyła się prezentacja nowej wersji Bitrix24 Jesień 2021. Poniżej znajdziecie funkcjonalności, o jakie wzbogaciła się platforma.

Zarządzanie stanami magazynowymi

Skomplikowane? Nie, przetwarzanie zamówień i monitorowanie dostępności towarów wcale nie musi być oparte o rozbudowane i mało intuicyjne systemy. Może funkcjonować w ramach znanego już w firmie rozwiązania. Nowy dodatek do potężnego CRM Bitrix24 pozwoli mniejszym i większym firmom uzyskać pełną kontrolę nad sprzedażą i dostawami.

Scrum

Backlog, sprinty, Story Pointy, epik, DOD — te pojęcia nie są obce nikomu, kto choć raz pracował metodą Scrum. Teraz korzyści płynące ze zwinnego zarządzania projektami odkryją również użytkownicy Bitrix24. Co ważne, moduł ten został zintegrowany z wewnętrznymi narzędziami komunikacyjnymi: czatami, spotkaniami online i komentarzami, dzięki czemu jest jeszcze bardziej wydajny.
Fot. materiały prasowe

Inteligentne spotkania online

Mała rzecz, która znacząco poprawi produktywność firmowych wideokonferencji. Meeting Briefs to funkcja, dzięki której uczestnicy spotkania online mogą na bieżąco tworzyć plik tekstowy, wspólnie go edytując w czasie rzeczywistym. Po zakończeniu calla notatki zostaną wysłane do wszystkich uczestników spotkania.
Fot. materiały prasowe

Nowe faktury

Przetwarzanie większej liczby deali w jeszcze krótszym czasie? To możliwe dzięki jeszcze lepszemu interfejsowi CRM. Na (duży) plus zmienił się system fakturowania: jest szybszy, łatwiejszy w obsłudze i przede wszystkim maksymalnie zautomatyzowany.

Błyskawiczny WhatsApp

WhatsApp to dla niektórych firm bardzo istotny kanał sprzedaży. Od teraz możesz bezproblemowo zintegrować swoje konto z CRM Bitrix24 i Centrum kontaktowym — nawet jeśli nie posiadasz konta WhatsApp Business.

Analityka BI

Business Intelligence, czyli analityka biznesowa to dziedzina, dzięki której firmy z dnia na dzień potrafią znacząco zwiększyć obroty. Wszystko za sprawą zmiany podejścia do podejmowania decyzji: zamiast kierować się intuicją, opieramy się na twardych danych. Wyciąganie trafnych wniosków jest teraz jeszcze łatwiejsze, dzięki możliwości integracji Bitrix24 z PowerBI lub Google Data Studio.

Szczegółowe informacje na temat nowych funkcji Bitrix24 znajdziecie tutaj.

Artykuł powstał we współpracy z Bitrix24.