Kim jest Mariusz Ciepły, prezes zarządu LiveChat Software?
Mariusz Ciepły to prezes zarządu LiveChat Software. Czym się zajmuje i jakie ma doświadczenie oraz czym zajmuje się firma, którą reprezentuje?
Kariera Mariusza Ciepłego
Mariusz Ciepły to jeden z założycieli oraz głównych akcjonariuszy spółki LiveChat Software. W kwietniu 2014 firma, którą reprezentuje, zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.„Kiedy debiutowaliśmy na giełdzie, mówiliśmy że mając 30 tysięcy klientów będziemy musieli wyznaczyć sobie kolejne cele. Jesteśmy zupełnie inną firmą niż wtedy. Mamy kilka produktów, które już generują przychody, a przede wszystkim - ponad 170 osób na pokładzie wobec około trzydziestu kiedy zaczynaliśmy pracę nad wejściem na giełdę. Nie zmieniło się to, że nadal jesteśmy bardzo ambitni, dlatego naszym celem jest zmiana tego jak klienci komunikują się z firmami” – powiedział prezes Mariusz Ciepły dla serwisu wroclaw.pl (https://www.wroclaw.pl/przedsiebiorczy-wroclaw/mariusz-cieply-livechat-software-30-tysiecy-klientow-raport-2019-2020).
Prezesem LiveChat Software jest od 2010 roku. Oprócz tego jest też członkiem rad nadzorczych spółek Venture Incubator, Time Solutions oraz Wakepark.
Członkiem Zarządu firmy jest też Urszula Jarzębowska, która pracuje w firmie od 2002 roku, a do zarządu weszła w 2010 roku. W skład rady nadzorczej wchodzi Jakub Sitarz, Maciej Jarzębowski, Marcin Mańdziak, Marta Ciepła i Marzena Czapaluk.
Czym zajmuje się LiveChat Software?
LiveChat Software to polskie przedsiębiorstwo informatyczne, które swoją siedzibę ma we Wrocławiu. Jest to producent oprogramowania komunikacyjnego z przeznaczeniem dla biznesu.Przedsiębiorstwo powstało w 2002 roku jako Livechat Sp. z o.o., a od października 2007 roku jest spółką akcyjną. W 2011 roku firma otworzyła swój oddział w Północnej Karolinie w Stanach Zjednoczonych.
Ciepły, zapytany przez wroclaw.pl (we wspomnianym wyżej artykule) w 2020 roku o cele firmy, powiedział: "Nie wyznaczamy sobie dziś celów polegających na osiągnięciu określonych przychodów, czy liczby klientów”. I dalej: „Wierzymy jednak, że realizacja naszej misji, jaką jest likwidacja obecnych barier i stworzenie narzędzi, które pozwolą wprowadzić do komunikacji warstwę emocjonalną, przełożą się na sukces biznesowy. Czujemy się odpowiedzialni za znoszenie barier komunikacyjnych w biznesie i chcemy dostarczać technologię, która skraca dystans między biznesem a klientem. Ostatecznie mamy doprowadzić do sytuacji, w której komunikacja online jest tak skuteczna jak spotkanie ‘face to face’. To jest nasza odpowiedzialność i sens istnienia naszej organizacji”.