Reserved to RE, Mohito to M. Byłe sklepy LPP w Rosji mają nowe szyldy
Obserwuj INNPoland w Wiadomościach Google
Jak poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl, Cropp zyskał nazwą "CR", Reserved został zmieniony na "RE", House – "XC", Sinsay to teraz "SIN", a Mohito – "M".
Portal podkreśla, że przedstawiciele rosyjskiego detalu twierdzą, że dla konsumentów taka zmiana nie ma większego znaczenia, ponieważ nie były to w Rosji marki luksusowe i mocno rozpoznawalne.
LPP sprzedał sklepy w Rosji
LPP odniosło się już do informacji podanej przez wiadomoscihandlowe.pl i potwierdziło wcześniejsze ustalenia.
"Zamknęliśmy naszą działalność w Rosji, a nasz biznes na rosyjskim rynku został sprzedany. Co za tym idzie, wszystkie salony naszych brandów przestały tam istnieć i sukcesywnie zdejmujemy z witryn nasze szyldy. Nabywca rosyjskiego biznesu LPP ma jedynie możliwość wyprzedania towaru, który pozostał w Rosji" – napisali przedstawiciele LPP.
Pod koniec marca sieć LPP wznowiła działalność w Ukrainie. Redakcja INNPoland odezwała się do spółki po więcej szczegółów. Jak nam przekazano, LPP wznowiła działanie sklepów stacjonarnych wszystkich marek, czyli Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay.
Przypomnijmy, w momencie ogłoszenia stanu wojennego w Ukrainie firma zamknęła wszystkie 157 sklepów. Chodziło o bezpieczeństwo pracowników i ich rodzin (LPP zatrudnia w Ukrainie ok 2 tys. osób) oraz klientów.
– Nie planujemy wycofania się z rynku ukraińskiego jednak w momencie wybuchu wojny i w pierwszych chwilach dezorientacji oraz braku wiedzy na temat tego, co może przynieść kolejny dzień, postanowiliśmy nie ryzykować i skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na tym, aby zapewnić bezpieczeństwo pracownikom i ich rodzinom – przekazało nam biuro prasowe sieci.