Servier Polska z wyróżnieniem Great Place To Work-Certified. To nagroda za przyjazne miejsce pracy

redakcja INNPoland.pl
29 maja 2024, 13:28 • 1 minuta czytania
Firma Servier Polska, przystępując po raz pierwszy do badania – ankiety Trust Index™, otrzymała certyfikat Great Place to Work. To jedyne oficjalne wyróżnienie przyznawane na podstawie głosu samych pracowników na temat kultury organizacyjnej ich firmy. Nagroda odzwierciedla wynik anonimowego badania ankietowego, które analizuje doświadczenia pracownicze i pozwala lepiej zrozumieć perspektywę oraz indywidualne potrzeby osób zatrudnionych w danej organizacji.
Firma Servier Polska, przystępując po raz pierwszy do badania – ankiety Trust Index™, otrzymała certyfikat Great Place to Work. To jedyne oficjalne wyróżnienie przyznawane na podstawie głosu samych pracowników na temat kultury organizacyjnej ich firmy. Marten Bjork / Unsplash
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Certyfikat Great Place to Work nagradza pracodawców angażujących się, otwartych na nowe idee, tworzących przyjazne i rozwojowe miejsca pracy. Globalnie, służy jako wzorzec przy identyfikowaniu i ocenianiu praktycznych obserwacji pracowników. Stanowi uhonorowanie wzorowej polityki HR, która dla pracowników może dotyczyć różnych obszarów, w tym sfery personalnej, prorozwojowej oraz prorodzinnej.

Niekwestionowaną wartością tego prestiżowego wyróżnienia jest fakt, iż przyznawane jest ono wyłącznie w oparciu o opinie pracowników na temat ich własnych doświadczeń związanych z pracą w firmie. Stanowi wiarygodne potwierdzenie, że w organizacji zbudowana została pozytywna kultura miejsca pracy oparta na wzajemnym zaufaniu i szacunku. 

To nasz pierwszy raz z oficjalnym wyróżnieniem Great Place to Work®, ale na ten zaszczytny certyfikat pracujemy konsekwentnie od początku istnienia firmy, czyli od ponad 32 lat funkcjonowania na polskim rynku. W Servier Polska tworzymy organizację otwartą na dialog i zmiany, która dba o całą swoją kadrę. Z jednej strony, poprzez stworzenie komfortowych warunków pracy i warunków socjalnych, dajemy pracownikom poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Z drugiej strony każdego dnia kwestionujemy status quo i promujemy strategię rozwoju poprzez kulturę feedbackumówi Marta Rojek-Czech, Human Resources Manager w Servier Polska.

Great Place to Work to renomowana organizacja badawcza, która ocenia miejsca pracy na podstawie takich kryteriów jak uczciwość, sprawiedliwość, możliwość rozwoju oraz ogólne poczucie zadowolenia z pracy dla konkretnego pracodawcy.

W swojej historii przebadała już łącznie ponad 3 tysiące firm z 37 europejskich krajów, zatrudniających razem blisko 1,5 miliona pracowników. Na podstawie jej analiz można powiedzieć, że "świetne miejsca pracy" potrafią maksymalizować potencjał ludzki dzięki skuteczne przywództwu, silnym wartościom i głębokim fundamentom zaufania do wszystkich pracowników.