Brzoska potwierdził prawdziwy hit. InPost ma współpracować z piłkarskim gigantem
We wtorek przed południem firma InPost opublikowała hitową informację. Rafał Brzoska za pośrednictwem X (dawniej Twittera) oraz LinkedIn przekazał, że InPost został oficjalnym partnerem Atlético Madryt". Potwierdziły to też social media klubu z Estadio Metropolitano, komunikując: "InPost oficjalnym partnerem Atlético de Madrid! Witamy w rodzinie rojiblancos!".
Atmosferę podgrzewano już dzień wcześniej wieczorem, kiedy na oficjalnym profilu InPost w serwisie X pojawił się post z zapytaniem, jak przetłumaczyć słynne "Here we go" wypowiadane przez Fabrizio Romano przy okazji ogłaszania transferów na hiszpański.
Rafał Brzoska poinformował, że od sezonu 2024/2025 polska firma InPost będzie wspierać czołowy klub La Liga – finalistę Ligi Mistrzów z sezonów 2013/2014, 2015/2016 oraz 11-krotnego mistrza Hiszpanii.
InPost będzie dalej rozwijał się na hiszpańskim rynku
Szef InPostu w swoim komunikacie podkreślił, jak bardzo docenia podpisanie umowy. Dodał, że "Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków InPost Group". Na jej terenie znajduje się ponad 8000 punktów odbioru OOH.
Wierzę, że ta współpraca z Atlético Madryt jeszcze bardziej wzmocni lokalną świadomość marki InPost w Hiszpanii i kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost.
Rafał Brzoska pochwalił się coraz lepszymi wynikami swojej firmy na terenie Hiszpanii. Wskazał, że tylko w I kwartale 2024 roku liczba punktów InPost w tym kraju wzrosła o 87 proc. w ujęciu rok do roku.
InPost prowadzi ekspansję na rynku piłkarskim. La Liga nie jest pierwsza
Szef InPostu wskazał także na to, że zarówno jego firma, jak i Atlético Madryt połączą siły i zaangażują się we wspólne działanie, troszcząc się jednocześnie o środowisko. Rafał Brzoska wraz z klubem z Estadio Metropolitano chcą utworzyć radę, żeby wspólnie działać na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Warto wiedzieć, że to nie pierwszy raz, kiedy InPost podejmuje pracę z podmiotami z rynku piłkarskiego. Powszechnie wiadomo, że firma Rafała Brzoski jest sponsorem strategicznym reprezentacji Polski – od maja 2022 roku. Natomiast w 2023 roku InPost rozpoczął ekspansję na rynku brytyjskim, zostając partnerem Newcastle United.