Dlaczego obecność na LinkedIn to Twoje biznesowe "must have"?
LinkedIn to „Facebook dla biznesu”, działa jak CV i jest świetnym kanałem do komunikacji marki. Tak jak Facebook z założenia służy rozrywce, tak LinkedIn przydatny jest do celów biznesowych.
LinkedIn to ponad 400 mln użytkowników na świecie, w tym około 2 mln w Polsce.
W ostatni poniedziałek Microsoft kupił LinkedIn za 26,2 mld dolarów. Przejęcie oznacza sporo nowości dla użytkowników, mi. in. Microsoft chce zintegrować portal LinkedIn ze swoimi usługami "biurowymi", m.in. z pakietem biurowym Office, komunikatorem Skype.
Warto zatem zainteresować się serwisem, a jeśli dawno nie aktualizowałeś profilu, to jest teraz właśnie ten czas gdy należy to zrobić.
Będzie się działo, więc nie przegap tej szansy!
Firmy na całym świecie korzystają z LinkedIn, aby przekazywać informacje o firmie, budować jej wizerunek a także pozyskiwać kandydatów do pracy. Zatem Twoja obecność na LinkedIn jest równoznaczna ze znalezieniem się w samym centrum systemu, który inspiruje oraz stymuluje rozwój firm i profesjonalistów. Posiadanie kompletnego profilu to warunek niezbędny, aby znaleźć się w gronie osób wyszukiwanych przez headhunterów lub przez potencjalnych Klientów i współpracowników.
Poniżej znajdziesz link do ebooka "Jak zbudować idealny profil na LinkedIn", który pokazuje jak krok po kroku możesz samodzielnie stworzyć Twoją profesjonalną i atrakcyjną wizytówkę biznesową w tym serwisie społecznościowym.
Pobierz
ebooka , zastosuj, prześlij znajomym.
Powodzenia w budowaniu idealnego profilu i promocji swojej marki i biznesu!