O autorze
Ekspert personal brandingu & brandingu.

Pomaga przedsiębiorcom, menadżerom, specjalistom i ekspertom różnych branż, rozwijać ich biznesy, na bazie silnej marki. Silna marka jest własnym i niepowtarzalnym kanałem marketingowym, dzięki któremu buduje się grono wiernych klientów.

Prowadzi projekty z klientami indywidualnymi, pracując nad ich markami osobistymi. Pomaga im, na bazie własnego potencjału, zbudować markę osobistą, dzięki której będą mogli skutecznie kierować karierą zawodową, własnym biznesem i świadomie funkcjonować we współczesnym, konkurencyjnym świecie.
Pracuje z osobami, które są świetnymi specjalistami i ekspertami w swojej branży, ale nie wiedzą jak się „sprzedać”, jak obrócić swoje talenty i wiedzę w pieniądze, jak wyróżnić się i zakomunikować światu siebie i swoje usługi i produkty.

Współpracuje także z małymi i średnimi firmami, opracowując personalizowane strategie dla marki firmy, produktu, usługi.

Prowadzi również szkolenia i warsztaty, na których uczy jak skutecznie budować markę i korzystać z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji.

Bazując na 17-letnim doświadczeniu, wykorzystuje praktyczną wiedzę z zakresu najnowszych narzędzi brandingu, marketingu, komunikacji, psychologii społecznej oraz storytellingu. Korzysta z metodologii diagnozowania talentów Extended DISC.

Jest praktykiem biznesu, menedżerem, doradcą, współzałożycielem kilku spółek, członkiem The Chartered Institute of Marketing.

Założyła i prowadzi z sukcesem projekt www.sukcesnaobcasach.com, którego celem jest uczenie i rozwijanie przedsiębiorczych kobiet oraz wspieranie w biznesie.

Występuje jako prelegentka podczas konferencji na terenie całego kraju. Pisze liczne artykuły publikowane w mediach. Jest laureatką Plebiscytu Kobieta Przedsiębiorcza 2015.

Szczegóły na www.wolyniecsobczak.com

Dlaczego obecność na LinkedIn to Twoje biznesowe "must have"?

LinkedIn to „Facebook dla biznesu”, działa jak CV i jest świetnym kanałem do komunikacji marki. Tak jak Facebook z założenia służy rozrywce, tak LinkedIn przydatny jest do celów biznesowych.


LinkedIn to ponad 400 mln użytkowników na świecie, w tym około 2 mln w Polsce.

W ostatni poniedziałek Microsoft kupił LinkedIn za 26,2 mld dolarów. Przejęcie oznacza sporo nowości dla użytkowników, mi. in. Microsoft chce zintegrować portal LinkedIn ze swoimi usługami "biurowymi", m.in. z pakietem biurowym Office, komunikatorem Skype.

Warto zatem zainteresować się serwisem, a jeśli dawno nie aktualizowałeś profilu, to jest teraz właśnie ten czas gdy należy to zrobić.
Będzie się działo, więc nie przegap tej szansy!

Firmy na całym świecie korzystają z LinkedIn, aby przekazywać informacje o firmie, budować jej wizerunek a także pozyskiwać kandydatów do pracy. Zatem Twoja obecność na LinkedIn jest równoznaczna ze znalezieniem się w samym centrum systemu, który inspiruje oraz stymuluje rozwój firm i profesjonalistów. Posiadanie kompletnego profilu to warunek niezbędny, aby znaleźć się w gronie osób wyszukiwanych przez headhunterów lub przez potencjalnych Klientów i współpracowników.

Poniżej znajdziesz link do ebooka "Jak zbudować idealny profil na LinkedIn", który pokazuje jak krok po kroku możesz samodzielnie stworzyć Twoją profesjonalną i atrakcyjną wizytówkę biznesową w tym serwisie społecznościowym.

Pobierz ebooka , zastosuj, prześlij znajomym.

Powodzenia w budowaniu idealnego profilu i promocji swojej marki i biznesu!
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
DZIEJE SIĘ 0 0Cyfrowi kryminaliści spuszczają nam spory łomot. "Ale mamy coś, czego nie mają oni"
0 0Geniusz czystego zła. Twórcy "Billions" zrobią serial o niesławnym założycielu Ubera
0 0"Prywatne firmy nie powinny cenzurować polityków". Mark Zuckerberg popiera Twittera
0 0Twój szef cię nienawidzi? Nie musisz się zwalniać. Oto co powinieneś zrobić
0 0Ważny rejestr, o którym mało kto mówi. Jeśli się nie wpiszesz, wlepią ci gigantyczną karę
BIZNES 0 0Wymyślił, że będzie przynosił korpoludkom książki. "Znikają w 5 minut. Ludzie się na nie rzucają"
0 0Oto dziejowa sprawiedliwość. Ofiara naciągnęła na kasę internetowego oszusta
0 0Nie obserwujecie nas jeszcze na Instagramie? Będziecie zaskoczeni, co tam się wyprawia
0 0Tak zachowasz produktywność, gdy pracujesz zdalnie (a tak naprawdę wcale tego nie chcesz)