
Guru marketingu Jack Trout przed wieloma laty wypowiedział swoje sztandarowe hasło – „Wyróżnij się lub zgiń”. Po latach zapytany o to, czy według niego hasło się nie zdewaluowało zauważył, że jego znaczenie raczej nabrało na sile. Jeśli nie dostarczasz wyjątkowych wrażeń w kontaktach z marką i nie wyróżniasz się na tle konkurencji, lepiej by było gdybyś zaproponował niskie ceny. Dziś w świecie marketingu internetowego i dynamicznego przenoszenia się konsumentów do sieci jeszcze mocniej trzeba walczyć o uwagę i prowadzić konsekwentną strategię w każdym możliwym obszarze. Dlatego tak ważny jest fundament – nowoczesna strona WWW z unikatowym designem. Nawet najlepiej zaplanowane działania marketingowe „spalą” każdy budżet, jeśli e-konsument trafi na stronę, która nie budzi zaufania. Jakie elementy powinna w takim razie zawierać budowa nowoczesnej strony internetowej? Zobacz jak tworzy się unikatowy i skuteczny design:
Projektowanie graficzne – dopasowujemy grafikę do potrzeb marki
Projektowanie UI (User interface) – eliminujemy chaos i idealnie "układamy" stronę
Projektowanie UX (User Experience) – budujemy pozytywne doświadczenie
Front-End development – publikujemy stronę w sieci
Wzbudź zaufanie, zachęć do zagłębienia się w świat Twojej marki, łam sprzedażowe bariery, buduj pozytywne emocje, dostarcz unikatowych wrażeń, w końcu "wyróżnij się lub zgiń". Można by rzec, że ten swoisty dekalog powinien przyświecać każdej nowej lub powstającej na nowo marce. Jednak to tylko, a może aż, fundament do tego, by odnieść sukces. A jak wiemy bez solidnej podstawy nie da się budować długoterminowych strategii. Chociażby z tego powodu warto budować markę nowoczesną, opartą na unikatowej wizualizacji i designie, nie zapominając o technlogicznych aspektach.
