W 2013 roku mieliśmy zaszczyt zostać włączeni jedna z najbardziej udanych brandingowych kampanii promujących Wielka Brytnie: GREAT. Jest to kampania, która rozpoczęła się w październiku 2011 roku - przed Igrzyskami Olimpijskimi Londyn 2012 - i od tej pory odgrywa bardzo istotną rolę w promowaniu Wielkiej Brytanii na całym świecie.
Niewiele ponad rok temu zainaugurowaliśmy kampanię GREAT w Europie Środkowej i Wschodniej. W tym czasie wraz z GREAT wspięliśmy się na czoło rankingów oceniających kreatywne kampanie 2013 roku. Udało się nam połączyć branding z budową partnerstw strategicznych w ważnych obszarach biznesu. W lipcu br. ruszyła kolejna fala kampanii, tym razem motywowana naszą pasją dla innowacji, czyli: Innowacje są GREAT
W naszej kampanii Innovation is Great skupiamy się na 3 obszarach, które w naszym przekonaniu maja największy potencjał rozwoju tego regionu, w oparciu na współpracy z Wielka Brytania. Dlatego jako tematy strategiczne Innovation is GREAT wybraliśmy:
- Energetykę –region szybko modernizuje swój koszyk energetyczny, dąży do zapewnienia bezpieczeństwa i realizuje zalecenia unijne – wileka Brytania ma tu do zaoferowania dziedzinie kompetencje i doświadczenie, poza tym w tym regionie tez buduje swój przyszły koszyk;
- Infrastrukturę – wiele zostało już zrealizowane w obszarze transportu drogowego, kolejowego i lotniczego. Teraz wyzwania to inteligentne systemy, SMART cities oraz budowa siatki połączeń. Mamy ogromne doświadczenie w rozwoju infrastruktury globalnej ktore chcemy zaoferować całemu reginonowi;
- Zdrowie i nauki przyrodnicze – doceniając i uznając znaczenie zdrowia, widzimy w tym regionie liczne możliwości w obszarze badań, innowacji i rozwoju. Zdrowie i nauki przyrodnicze to biznes międzynarodowy, gdzie znakomicie sprawdza się partnerstwo.
Chcecie zapytać dlaczego to robimy? Przyszłość gospodarcza Europy jest w ogromnej mierze uzależniona od tego, czy będzie wystarczająco konkurencyjna na arenie globalnej. Też z gospodarkami wschodzącymi, takimi jak Chiny, Indie czy Brazylia. W samych Indiach jest więcej konsumentów z klasy średniej niż w całej Europie Środkowej i Wschodniej. To daje możliwości dla firm brytyjskich i polskich. Ale jako UE musimy w dalszym ciągu realizować ambitną agendę wolnego handlu, w tym TTIP – porozumienie transatlantyckim partnerstwie w obszarze handlu i inwestycji, które przyczyni się pozytywnie do osiągania globalnych standardów handlu. Musimy również być bardziej innowacyjni i kreatywni. Jedną z unijnych zalet jeśli chodzi o konkurencyjność jest wartość dodana do produktów i usług. Możemy i musimy to wykorzystać.