facebook.com/Anna Lewandowska
Reklama.
Słynna para nabyła udziały w serwisie za pośrednictwem funduszu Protos VC. – Wiedzą o serwisie i często nas wspierają. Pieniądze z tej inwestycji zostaną przeznaczone na wzmocnienie naszego zespołu i dalszą rozbudowę platformy – komentował na łamach Pulsu Biznesu Paweł Sala, współwłaściciel wedding.pl.
Wedding.pl reklamuje się jako „portal ślubny numer 1 w Polsce”. Na stronie możemy znaleźć oferty sukien ślubnych i bloga, który ma służyć przyszłym małżonkom jako poradnik i inspiracja w przygotowaniach do ślubu i wesela. Serwis oferuje także bezpłatną aplikację, która ułatwia oszacowanie budżetu, ustawienie stołów i stworzenie listy zadań ślubnych. Przedstawiciele firmy chwalą się na stronie liczbą 260 tys. pobrań.
Kupno udziałów w wedding.pl to nie pierwsza inwestycja polskiego piłkarza i jego żony w portal internetowy. Za pośrednictwem Protos VC Lewandowscy zainwestowali już m.in. w internetową galerię handlową, aplikację poświęconą wyprzedażom garażowym i platformę, która działa jako bazar rolniczy.
źródło: Puls Biznesu

Napisz do autora: adam.sienko@innpoland.pl