
Prowadzenie sklepu w internecie to dla wielu wyzwanie, które przerasta ich możliwości, ze względów czysto logistycznych. Wysyłki, pakowanie, poczta, kurier, do tego trzeba mieć magazyn, którzy przecież kosztuje.
Dużą część obowiązków od przedsiębiorcy mogą przejąć komputery - i to bez wielkich wydatków. Polscy eksperci z Grupy Kwanko stworzyli na przykład Email Bidding, który określają jako rewolucyjne narzędzie do tworzenia i prowadzenia kampanii marketingowych w sieci.
Dotychczas realizacja kampanii e-mailingowej była procesem bardzo skomplikowanym: od pozyskania baz o właściwym profilu, poprzez negocjacje stawek, kończąc na pomiarze efektywności kampanii. Tymczasem E-mail Bidding buduje wzajemne relacje między reklamodawcami, którzy chcą promować swoje oferty za pośrednictwem e-mailingu, a dostawcami baz danych, którzy chcą je monetyzować w najefektywniejszy sposób. W pełni zautomatyzowana platforma E-mail Bidding umożliwia stworzenie kampanii za pomocą czterech kliknięć: precyzyjny cel, wybór oferty, testy A/B, precyzyjne targetowanie i optymalna dostarczalność.
Wyszukiwanie, gromadzenie oraz przetwarzanie informacji angażuje aż 20% tygodniowego czasu twojej pracy (raport McKinsey&Company). Czy nie lepiej spożytkować go na inne kluczowe dla firmy aktywności?
Tym zaś, którzy szukają szansy na zwiększenie tradycyjne sprzedaży, z pomocą może przyjść nowy wynalazek - Estimote Beacons. Za niecałe 100 dolarów da się kupić już trzy sensory tego superpomocnika, które ułatwią zebranie informacji o kliencie odwiedzającym sklep oraz o jego oczekiwaniach.