To druga nagroda dla Polaków na tej imprezie. W poniedziałek Brązowego Lwa w kategorii reklama mobilna zdobyła agencja DDB&tribal za pracę dla McDonald's.
Autorzy kampanii "Paczki wdzięczności" umiejętnie wykorzystali nostalgię Polaków, którzy w latach 80. otrzymali ponad 30 mln paczek z żywnością z Zachodu. Jednym z najczęstszych podarunków była kawa, która do dziś kojarzy się wielu osobom z zagranicznymi darami. Te pozytywne wspomnienia stały się motywem przewodnim kampanii przygotowanej przez agencję FCB Warsaw dla firmy Prima Polska.
W jednej z reklam wystąpił dwukrotny mistrz olimpijski w zapasach Andrzej Wroński. Czempion opowiadał, jak jego rodzina dostawała paczki ze Szwecji. W efekcie producent kawy namawiał Polaków do złożenia podziękowań darczyńcom. W tym celu pomagał chętnym osobom wysłać do nich symboliczne paczki.