Polacy po raz drugi nagrodzeni na Cannes Lions. Tym razem za kampanię "Paczka wdzięczności" dla Prima Polska
Polacy po raz drugi nagrodzeni na Cannes Lions. Tym razem za kampanię "Paczka wdzięczności" dla Prima Polska Fot. Youtube/Prima Polska/http://tnij.org/lwk911a

To druga nagroda dla Polaków na tej imprezie. W poniedziałek Brązowego Lwa w kategorii reklama mobilna zdobyła agencja DDB&tribal za pracę dla McDonald's.

REKLAMA
Autorzy kampanii "Paczki wdzięczności" umiejętnie wykorzystali nostalgię Polaków, którzy w latach 80. otrzymali ponad 30 mln paczek z żywnością z Zachodu. Jednym z najczęstszych podarunków była kawa, która do dziś kojarzy się wielu osobom z zagranicznymi darami. Te pozytywne wspomnienia stały się motywem przewodnim kampanii przygotowanej przez agencję FCB Warsaw dla firmy Prima Polska.
W jednej z reklam wystąpił dwukrotny mistrz olimpijski w zapasach Andrzej Wroński. Czempion opowiadał, jak jego rodzina dostawała paczki ze Szwecji. W efekcie producent kawy namawiał Polaków do złożenia podziękowań darczyńcom. W tym celu pomagał chętnym osobom wysłać do nich symboliczne paczki.

Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl

Źródło: Wyborcza.biz