Genialnie prosta gra z Polski numerem 1 w USA. Poleca ją Apple i bije popularnością takie hity jak Jurassic World

Polska gra mobilna Arrow nr 1 w USA. Pokonała takie hity, jak Jurassic World i Fallout. Poleca ją…Apple
Polska gra mobilna Arrow nr 1 w USA. Pokonała takie hity, jak Jurassic World i Fallout. Poleca ją…Apple Fot. Materiały prasowe
Polska produkcja Arrow, stworzona przez firmę Cloud Technologies, jest numerem 1 pod względem pobrań na smartfony w USA. Dzięki temu jest „polecana przez Apple”. W efekcie koszty jej wytworzenia zwróciły się w zaledwie… 2 dni, a do jej obsługi wystarczy 1 palec.


- Arrow pod względem pobrań jest numerem 1 w USA. Produkcja znad Wisły w pokonanym polu zostawiła tak znane tytuły, jak Jurassic World czy Fallout. Sukces jest tym większy, że według badań eMarketera, w gry mobilne w Stanach Zjednoczonych gra co drugi posiadacz smartfona – zapewniają Piotr Prajsnar oraz Maciej Weiss z Cloud Technologies.

Co więcej, producent Iphone’ów wyróżnił Arrow tytułem „polecane przez Apple”, który jest zarezerwowany dla najlepszych produkcji w sklepie App Store. Polska gra mobilna to typ zręcznościówki, według jej twórców to nowy, odświeżony snejk. Jej głównym bohaterem jest strzałka, której gracz pomaga pokonać labirynt. Wystarczy do tego 1 palec.
Maciej Weiss, Cloud Technologies

Postawiliśmy na maksymalnie uproszczony gameplay. Do obsługi gry Arrow wystarczy jeden palec. Dotykając nim ekranu skręcamy strzałką w lewo, zaś puszczając palec strzałka sama odbija w drugą stronę. Zadaniem gracza jest przeprowadzenie strzałki przez labirynt i zebranie jak największej liczby kryształków po drodze. Każdy zebrany kryształ podczepia się do strzałki i ją wydłuża, tworząc ciągnący się za nią ogon. Część z kryształów rozmieszczonych na planszy to diamenty, które gracze mogą później wymienić na modyfikację wyglądu strzałki, np. zastąpić ją głową węża, żyrafy czy kaczki.

Jednak nie jest to pierwszy sukces programistów z Warszawy. Pierwszym z nich była gra Bouncing Ball, która również okazała się międzynarodowym hitem. W zaledwie 2 miesiące po premierze pobrało ją niemal 5 mln użytkowników. Ale od momentu debiutu Arrow notuje większą liczbę ściągnięć niż jego utytułowana poprzedniczka w analogicznym okresie.

Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Polacy wymyślili świetną apkę, która ubierze cię, jak gwiazdę serialu. Atakują nowy, odległy rynek
0 0Krótka ławka trenera Morawieckiego. Nowy minister finansów debiutował jeszcze u Tuska
0 0Do kogo trafiają pieniądze z PFN? Detektyw ujawnia sztuczki na "wyprowadzanie środków"
0 0Smartfona powinniśmy używać co najmniej 25 lat. Ten raport jest zatrważający
0 0"Znaleźli lukę w systemie". Atak na rafinerie obnażył słabe punkty ich zabezpieczeń
0 0"Ktoś dobrze wybrał cel". Uderzenie w saudyjską ropę zaboli cały świat, również nas
NAUKA 0 0Polacy szykują inspirowaną glonami rewolucję w medycynie. Właśnie dostali na to 21 mln zł
0 0Rząd chce wiedzieć, gdzie jeździsz i za ile. Dane z Ubera i Bolta przejmą służby